مسئولان صادقانه خدمت کنند
کد خبر: 3926789
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
امام جمعه کوهبنان:

مسئولان صادقانه خدمت کنند

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری بیان کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری به مردم که ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب هستند نوعی عبادت است؛ لذا مسئولان باید از این فرصت حداکثر بهره را ببرند و خدمت صادقانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان، 11 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان پس از دعوت همگان به تقوای الهی، گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری به مردم که ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب هستند نوعی عبادت است؛ لذا مسئولان باید از این فرصت حداکثر بهره را ببرند و خدمت صادقانه داشته باشند.

وی بیان کرد: باید همگان برای فرج و ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) گام برداریم که مهم‌ترین اقدام در این راستا خودسازی و تهذیب نفس است.

امام جمعه کوهبنان با گرامیداشت روز جهانی سالمندان، گفت: خدمت به این قشر عزیز را باید سرلوحه امورات خویش قرار دهیم چراکه بالاترین صدقه خدمت به سالمندان است. همواره پدر و‌ مادر خود را تکریم کنیم تا لطف و عنایت خداوند شامل حال ما شود. بر اساس روایات احترام به مسلمانان سالخورده احترام به خداوند تبارک و تعالی است.

حجت‌الاسلام جعفری همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: بایستی از فرماندهی، جانشین و پرسنل انتظامی شهرستان کوهبنان تقدیر و تجلیل کرد. نیروی انتظامی نهاد مقدسی است که با جانفشانی و تلاش‌های شبانه‌روزی، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی همواره حافظ جان و مال مردم هستند، ادامه داد: نیروی انتظامی حافظ دین خدا و مکتب اسلام است که از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت می‌کند و زمینه استقلال کشور را رقم می‌زند و همواره با هوشیاری با اشرار، قاچاقچیان و سوداگران مرگ مبارزه می‌کند.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره انقلابی بود و انقلابی ماند؛ ایشان با حرکت در خط ولایت و رهبری، وفاداری به نظام اسلامی و سربازی در نظام ولایی را سرلوحه امورات خویش قرار داد و همواره تا لحظه شهادت بر حمایت از مقام معظم رهبری تأکید داشت.

وی اضافه کرد: سردار دل‌ها بصیرت دینی و سیاسی داشت، مرد جهاد و مبارزه بود، موازین شرعی را رعایت می‌کرد و همواره تابع اسلام و ولایت بود و مبارزه با ظلم و فساد را همواره در دستور کار داشت. همه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان باید در مکتب سردار دل‌ها قرار بگیرند و از مکتب حاج قاسم بهره‌مند شوند.

امام جمعه کوهبنان با استناد به منویات حضرت امام(ره) و مقام ‌معظم رهبری، یادآور شد: آمریکا خوی استکباری دارد لذا نمی‌شود به آنان اعتماد و سازش کرد.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: در سالیان گذشته شاهد پیاده‌روی اربعین بودیم اما امسال به‌واسطه ویروس کرونا باید تابع ولایت و رهبری باشیم و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خانه بمانیم و زیارت اربعین و تضرع به حضرت سید‌الشهدا(ع) را در خانه‌های‌مان داشته باشیم.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha