ساخت جایگاه برداشت آب با اجرای طرح «نذر آب» در گناباد
کد خبر: 3920860
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

ساخت جایگاه برداشت آب با اجرای طرح «نذر آب» در گناباد

۱۱ جایگاه برداشت آب با همکاری و مشارکت خیران شهرستان گناباد در قالب طرح نذر آب، احداث یا بهسازی شده‌اند.

ساخت جایگاه برداشت آب با اجرای طرح نذر آب در گناباد

هادی حیدرنیا، رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان گناباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: ۱۱ جایگاه برداشت آب با همکاری و مشارکت خیران شهرستان گناباد در قالب طرح نذر آب، احداث یا بهسازی شده‌اند.

وی ادامه داد: اجرای «طرح نذر آب» ظرفیت مهمی برای جلب مشارکت افراد نیکوکار به منظور توسعه جایگاه‌ها و تامین منابع آبی شهرستان گناباد است.

حیدرنیا تصریح کرد: توسعه شبکه و جایگاه‌های برداشت آب در شهر گناباد در قالب طرح‌های مشارکتی با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد و کمک‌های خیران با عنوان نذر آب، از سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان گناباد با بیان اینکه این اقدام در یک سال گذشته رونق خوبی در این شهرستان یافته است، عنوان کرد: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های شهرستان گناباد در تامین آب، استفاده از ظرفیت خیران برای توسعه آبرسانی و احداث جایگاه‌های برداشت آب، نقش مهمی در کاهش مشکلات این حوزه دارد.

حیدرنیا افزود: علاوه بر این، با توجه به اینکه این جایگاه‌ها براساس مهندسی و موقعیت اقلیمی منطقه طراحی شده‌اند، نقش مهمی در زیباسازی مبلمان شهری دارند.

وی ادامه داد: در شرایط بحرانی و خروج تاسیسات آبرسانی به هر دلیلی، شهروندان گنابادی قادر خواهند بود آب شرب مورد نیاز خود را از همین جایگاه‌ها تامین کنند.

یادآور می‌شود، 46هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی گناباد تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب این شهرستان قرار دارند.

انتهای پیام
captcha