آمادگی نیروی انتظامی مازندران در احیای موقوفات
کد خبر: 3918235
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

آمادگی نیروی انتظامی مازندران در احیای موقوفات

فرمانده انتظامی مازندران گفت: موقوفات سرمایه‌های معنوی و میراث ماندگار جامعه هستند و در این راستا آماده همکاری با اوقاف در راستای احیای موقوفات هستیم.

آمادگی نیروی انتظامی مازندران در احیای موقوفاتبه گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز شنبه یکم شهریورماه با سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه دیار علویان دارای شاخصه‌های مذهبی و اعتقادی بسیار بالایی است که نشانه آن وجود موقوفات متعدد است، گفت: بر اساس گزارش‌ها مازندران از نظر تعداد موقوفات دارای رتبه‌های برتر کشور است و این مسئله می‌تواند مایه خیر و برکت برای استان باشد.
وی با بیان اینکه حراست و احیای موقوفات یک توفیق بزرگ است و امیدواریم خداوند به ما عنایت کند تا امانتدار خوبی برای موقوفات اهل‌بیت(ع) باشیم، تصریح کرد: موقوفات سرمایه‌های معنوی و میراث ماندگار جامعه هستند و در این راستا آماده همکاری با اوقاف در راستای احیای موقوفات هستیم.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این دیدار از تامین نظم و امنیت در برگزاری مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) توسط نیروی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: همه ساله نیروی انتظامی در برگزاری عزاداری محرم نقش مهم ایفا می‌کند و امسال نیز با توجه به شرایط کرونا و محدودیت در برگزاری مجالس عزاداری شاهد همکاری و تعامل مناسب هیئت‌های عزاداری با نیرو‌های انتظامی هستیم.
حیدری با بیان اینکه امنیت موجود در استان را مدیون نیرو‌های نظامی و امنیتی هستیم، افزود: نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است و مردم هم با وجود نیروی‌های انتظامی در شهر احساس امنیت می‌کنند.
وی در ادامه به بیان گزارش عملکرد و برنامه‌های اوقاف و امور خیریه مازندران در حفظ و احیای موقوفات و همچنین اجرای نیت واقف پرداخت و خاطرنشان کرد: اوقاف مدافع قانونی و شرعی موقوفات است و در این راستا با هیچ شخص حقیقی و حقوقی مماشات نمی‌کند و در راستای حفظ و حراست از موقوفات تابع قانون است.

انتهای پیام
captcha