تولیدات بنیاد مهدی موعود(عج) دزفول به مناسبت محرم
کد خبر: 3917126
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

تولیدات بنیاد مهدی موعود(عج) دزفول به مناسبت محرم

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دزفول در روزهای منتهی به ایام محرم در حال تولید نمایش‌نامه‌های رادیویی با موضوع شهادت امام حسین(ع) و همچنین مباحث کارشناسی درباره نهضت حضرت اباعبدالله(ع) و اثرگذاری آن بر زندگی مردم است.

تولیدات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) دزفول به مناسبت محرمماشاءالله مقامیان‌زاده، مسئول سمعی بصری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره تولیدات بنیاد به مناسبت ایام محرم گفت: در روزهای منتهی به ایام محرم مشغول تولید محتوا با موضوعات مختلف درباره ایام شهادت امام حسین(ع) هستیم.

وی گفت: بخشی از این محتوا، نمایش‌نامه‌های رادیویی و بخشی دیگر مباحث کارشناسی در گفت‌وگو با استادان برجسته استان و کشور درباره نهضت حضرت اباعبدالله(ع) و اثرگذاری آن بر زندگی مردم است.

مسئول سمعی بصری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دزفول بیان کرد: این تولیدات برای استفاده حداکثری در اختیار رادیو شهرستان و بخش‌ فضای مجازی قرار می‌گیرد. یکی دیگر از کارهایی که به سفارش رادیو در دست تولید است، برنامه‌ای به نام «سبک زندگی قرآنی» است که چند قسمت آن تولید شده است.

انتهای پیام
captcha