داوری قاسم مقدمی در مسابقه «ترنم‏» شبکه یک سیما
کد خبر: 3911980
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

داوری قاسم مقدمی در مسابقه «ترنم‏» شبکه یک سیما

قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی استان خوزستان یکی از داوران برنامه مسابقه قرآنی «ترنم‏» است که همه روزه از شبکه یک سیما پخش می‌شود‏.

داوری قاسم مقدمی در مسابقه «ترنم‏» شبکه یک سیمابه گزارش ایکنا از خوزستان‏، مسابقه قرآنی «ترنم‏»، یکی از برنامه‌های شبکه اول سیما است که از سوی گروه معارف اسلامی این شبکه به منظور استعدادیابی قرآنی در زمینه تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر زیر ۱۶ سال تهیه و پخش آن از روز گذشته 31 تیر آغاز شده است.

قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشور و استان خوزستان که یکی از داوران این مسابقه قرآنی است در این باره به ایکنای خوزستان گفت:‌ برنامه ترنم برای جامعه قرآنی کشور خبر مسرت‌بخش و امیدوارکننده‌ای است. برنامه‌ای که به واسطه وجود نیروهای دلسوز، کارآمد و تاثیرگذار قرآنی کشور، در راستای مهجوریت‌زدایی از قرآن و قرآنیان، پیگیری و پایه‌ریزی شد.

وی اظهار کرد: خلاء این گونه برنامه‌ها در رسانه‌های درجه یک ملی یکی از دغدغه‌ها و مطالبات دیرینه بود که بحمدالله در حال تحقق است. این اقدام چنانچه خوب و درخور شأن برگزار شود قطعاً در جذب حداکثری و تعمیم بیش از پیش فرهنگ غنی قرآن کریم تاثیرگذار خواهد بود.

مقدمی گفت: این برنامه قرآنی جذاب هر روز ساعت 17 به جز روزهای پنج شنبه از طریق شبکه 1 سیما به صورت زنده مهمان منازل مردم قرآن دوست کشور خواهد بود. البته روزهای جمعه این برنامه در ساعت 23 بر روی آنتن خواهد رفت. 3 داور در استودیو به عنوان هیأت حاضر و 5 داور به عنوان هیات ناظر (مجموعا 8 داور) مسئولیت داوری این مسابقه را بر عهده خواهند داشت. البته هر 8 داور از حق امتیاز یکسانی برخوردار هستند.

این قاری بین‌المللی افزود:‌ در هر برنامه 4 شرکت‌کننده حضور پیدا خواهند کرد و در 3 بخش تقلید از قاریان مصری، تقلید از قاریان ایرانی و نوآوری و خلاقیت رقابت می‌کنند. در هر بخش‏، داوران از 1 تا 5 ستاره به متسابقین امتیاز خواهند داد.

یادآور می‌شود، غلامرضا شاه‌میوه، احمد ابوالقاسمی، امین پویا، حمیدرضا احمدی وفا، وحید نظریان، وحید وکیلی و حمید شاکرنژاد دیگر داوران مسابقه «ترنم» هستند.

انتهای پیام
captcha