تلاش کنیم مردم طعم شیرین عدالت را بچشند
کد خبر: 3906369
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
رئیس دادگستری کوهبنان:

تلاش کنیم مردم طعم شیرین عدالت را بچشند

محمدمهدی میرزایی گفت: تلاش کنیم در هر حوزه‌ای عدالت که خواسته مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است را اجرا کنیم تا طعم شیرین آن را همگان بچشند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب فرهنگ و رسانه، مسئول انجمن شعرای و مدیران مؤسسات فرهنگی کوهبنان، دوم تیرماه به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کردند و خواستار پیگیری و رفع برخی از مشکلات شدند.

در این دیدار محمدمهدی میرزایی، رئیس دادگستری کوهبنان گفت: شهید بهشتی متعلق به همه ملت ایران اسلامی است و ما باید از اخلاق حسنه، منش و اخلاص این شهید والامقام که موجب ماندگاری ایشان شد درس بیاموزیم و راه این بزرگوار را با صلابت ادامه بدهیم.

وی بیان کرد: باید همچون شهید بهشتی با اخلاص در عمل به جامعه خدمت کرد و ماندگار شد. سردار  سلیمانی که عاشق ولایت و رهبری بود نیز با اخلاص در عمل راه و سیره شهیدان را ادامه داد و محبوب قلوب مردم و جهان شد.

رئیس دادگستری کوهبنان تأکید کرد: تلاش کنیم در هر حوزه‌ای عدالت که خواسته مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است را اجرا کنیم تا طعم شیرین آن را همگان بچشند.

میرزایی در ادامه به بیان مطالبی درباره رسیدگی به پروندهای حقوقی پرداخت و گفت: به‌دنبال تصمیم رئیس قوه قضاییه و اطاله دادرسی، کوهبنان همانند برخی شهرستان‌های دیگر در حال حاضر دادستان ندارد اما همچنان حقوق این جایگاه حفظ و کارها به روز شده است.

نامجو‌کوهبنانی
انتهای پیام
captcha