دوازدهمین همایش بین‌المللی اقتصاد اسلامی در استانبول
کد خبر: 3904566
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
از فردا آغاز می‌شود؛

دوازدهمین همایش بین‌المللی اقتصاد اسلامی در استانبول

دوازدهمین همایش بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری اجتماعی به همت دانشگاه «صباح‌الدین زعیم» ترکیه در استانبول به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «عربی 21»، این همایش از فردا، 14 ژوئن برابر با 25 خرداد تا 20 ژوئن (31 خرداد) به دلیل  شیوع کرونا از طریق اینترنت و در فضای مجازی برگزار و طی هفت روز 132 مقاله از 32 کشور  در 24 جلسه بررسی خواهد شد.

بیش از 100 شخصیت آکادمیک و کارشناسان اقتصادی از کشورهای مختلف جهان در این همایش گرد هم خواهند آمد و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، سخنرانی افتتاحیه را ایراد خواهد داد.

عبدالحفیظ شیخ، وزیر اقتصاد پاکستان؛ زامیر اقبال، نایب رئیس بانک توسعه اسلامی؛ مراد اویسال، رئیس بانک مرکزی ترکیه و برات آلبایراک، وزیر خزانه‌‌داری و دارایی این کشور، از شرکت‌کنندگان در همایش استانبول خواهند بود.

بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری اسلامی در ترکیه، مشاغل پیشرو، مهندسی مالی جهانی، اقتصاد دیجیتال، انقلاب صنعتی و عقلانیت دولت‌ها در توسعه پایدار از موضوعات مورد بررسی در همایش اعلام شده است.

محمد بولوت، رئیس دانشگاه صباح‌الدین زعیم استانبول، اظهار کرد: این همایش از سال 1976 تاکنون 11 بار برگزار شده است و عربستان، مالزی، قطر، انگلیس و تعدادی دیگر از کشورها از آن میزبانی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha