آماده سازی ۲ هزار و ۵۰۰ تخت برای بیماران کرونایی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3904268
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

آماده سازی ۲ هزار و ۵۰۰ تخت برای بیماران کرونایی در آذربایجان‌شرقی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط ستاد کرونا در استان گفت: از زمان آغاز شیوع کرونا، ۲ هزار و ۵۰۰ تخت برای پذیرش بیماران آماده شده بود که هم اکنون فقط ۵۳۳ تخت از این مجموع مورد استفاده قرار گرفته است.

آماده سازی ۲ هزار و ۵۰۰ تخت برای بیماران کرونایی در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز، 22 خردادماه در جمع گروه‌های مردم نهاد مراغه با بیان اینکه، ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بستری برای بیماران کرونایی در استان آماده سازی شده است، گفت: از کل تخت‌های بستری آماده شده برای بیماران کرونایی تاکنون تنها 533 تخت مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به شرایط سخت مدیریت در تنگناهای موجود خاطرنشان کرد: تعطیلی مشاغل، کاهش درآمدهای مالیاتی و کند شدن چرخ های واحدهای تولیدی از موانعی بوده که بر سر راه دولت در ایام کرونایی بوده است.

راستگو، افزود: مدافعان سلامت، دستگاه‌های اجرایی، بخش بهداشت و درمان، نیروهای نظامی و انتظامی برای مقابله با کرونا شبانه روزی تلاش می‌کنند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: لازم است مردم برای مقابله با شیوع این بیماری، از حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز و فاصله اجتماعی را تا عادی شدن اوضاع رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت کرونا از برگ‌های افتخار دولت است ادامه داد: در روز‌های کرونایی، دولت با تکیه بر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و با همراهی قوای سه گانه و نیرو‌های نظامی و انتظامی برای خدمت رسانی به آحاد جامعه تلاش کرده است.

راستگو اضافه کرد: تولید و توزیع کالا‌های بهداشتی و توسعه زیرساخت‌های درمانی در این ایام با تدبیر دولت در حالی انجام شده که زوایای این بیماری در دنیا پنهان بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر نقش سمن‌ها و احزاب در توسعه اجتماعی و سیاسی گفت: سازمان‌های مردم نهاد با ظرفیت مناسب خود همواره در کنار دولت و در راستای تسهیل در توسعه جامعه تلاش کرده اند.

راستگو با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب تعامل با احزاب از موهبت‌های انقلاب اسلامی است افزود: برای بهره گیری مناسب از این ظرفیت باید تجارب به دست آمده در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی به نیرو‌ها و نسل جوان جامعه انتقال یابد.

انتهای پیام
captcha