برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «ادب حضور» در هرمزگان
کد خبر: 3896662
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «ادب حضور» در هرمزگان

مسابقه کتاب‌خوانی «ادب حضور» همسو با طرح ملی «راهکار» کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «ادب حضور» با محوریت کتاب «اسرار ماه رمضان» اثر استاد محمدتقی فیاض‌بخش ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این مسابقه همسو با طرح ملی «راهکار» کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور به‌مناسبت ماه مبارک رمضان که در سال جاری با ایام شیوع ویروس کرونا و عدم تجمعات حضوری مسجدی هم‌زمان شده است، این مسابقه کتاب‌خوانی را برگزار می‌کند.

پهلوانی از مسابقه کتاب‌خوانی «ادب حضور» به‌عنوان یکی از برنامه‌های طرح ملی «راهکار» (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان) یاد کرد و افزود: شرکت اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در این مسابقه و کسب نمره قبولی در آن، در شاخص‌های ارزیابی کانون در سال ۱۳۹۹ لحاظ خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد هرمزگان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «ادب حضور» می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir/home مراجعه کنند.

پهلوانی با اشاره به اینکه به برگزیدگان این مسابقه کتاب‌خوانی جوایز نفیسی اعطا می‌شود، گفت: هم‌اکنون هزار و 37 باب کانون فرهنگی و هنری با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در مناطق شهری و روستایی استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha