«رژه خدمت» یگان‌های ارتش در تبریز برگزار شد
کد خبر: 3892184
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

«رژه خدمت» یگان‌های ارتش در تبریز برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه «رژه خدمت» یگان‌های منتخب ارتش با حضور جمعی از فرماندهان عالی رتبه در تبریز برگزار شد.

رژه خدمت یگان‌های ارتش در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با سراسر کشور، به مناسبت 29 فروردین‌ماه، روز ارتش «رژه خدمت» یگان‌های منتخب ارتش با حضور جمعی از فرماندهان عالی رتبه در تبریز برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه، در این مراسم، ارتش را دژی مستحکم در برابر دشمنان دانست و گفت: تصمیم شجاعانه امام راحل (ره) در تثبیت ارتش، یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه، ارتش امروزی، همان ارتش تحول یافته دیروز است، اظهار کرد: ارتشیان با تبعیت از فرمانده کل قوا در برابر هر نوع دشمنی ایستاد و در میدان‌های مختلف از جمله سیل و زلزله به یاری مردم شتافت و امروز توانمندی ارتش در مقابله با کرونا در اختیار سلامت مردم است.

امیر میرزایی، اقدامات ارتش را مصداق بارز شعار انقلابی «ارتش برای ملت» عنوان کرد و گفت: در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، ارتش با اقتدار بیشتر و توان رزمی بالاتر در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی در میدان حضور دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه خاطرنشان کرد: فرزندان ملت در نیروهای مسلح با تبعیت از فرماندهی کل قوا، راه پیشرفت و اقتدار را در سال جهش تولید در پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha