تمام کنشگران فعال فرهنگی و اجتماعی مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی هستند
کد خبر: 3885163
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

تمام کنشگران فعال فرهنگی و اجتماعی مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در برنامه جدید سازمان تبلیغات اسلامی، تحول جدی ایجاد شده، به این گونه‌ای که به‌جای مخاطبین مستقیم، تمام کنشگران فعال فرهنگی و اجتماعی مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی هستند که در محور‌های تبلیغ سنتی، رسانه‌ای، هنری، اجتماعی و علمی تحت پوشش فرهنگی و تبلیغی سازمان قرار می‌گیرند.

تمام کنشگران فعال فرهنگی و اجتماعی مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۲۴ اسفندماه در سخنانی در جمع اصحاب رسانه، مسئولیت در سازمان تبلیغات اسلامی را فرماندهی فرهنگی در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: عملکرد مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی بر اساس شاخصه‌های تحول سازمانی ارزیابی و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا خروجی فعالیت‌ها مؤثر و کارساز باشد.
وی به محور‌های تبلیغ دینی اشاره و اظهار کرد: در برنامه جدید سازمان تبلیغات اسلامی، تحول جدی ایجاد شده، به این گونه‌ای که به‌جای مخاطبین مستقیم، تمام کنشگران فعال فرهنگی و اجتماعی مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی هستند که در محور‌های تبلیغ سنتی، رسانه‌ای، هنری، اجتماعی و علمی تحت پوشش فرهنگی و تبلیغی سازمان قرار می‌گیرند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: نهاد یا سمن مردم نهادی که در کنار سایر کارهایش یک کار فرهنگی انجام می‌دهد مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی است و وظیفه سازمان تبلیغات است که از آن سمن حمایت کند و در پیشبرد فعالیت‌ها، همکاری لازم را با آنان داشته باشد.
حجت‌الاسلام جعفرزاده به حساسیت موجود در بحث تبلیغ دینی در شهرستان مرزی بیله سوار اشاره و عنوان کرد: در شهرستان بیله سوار که تردد اتباع خارجی از سمت جمهوری آذربایجان انجام می‌شود باید با تمام توان و با ابزار نوین تبلیغ برای توسعه فرهنگ دینی برنامه‌ریزی و فعالیت کرد.
وی در ادامه سخنان خود سازمان تبلیغات اسلامی را در ارائه خدمات ایثارگرانه در مواقع بحرانی پیشقدم دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی، در شرایط کنونی و در بحث مقابله با بیماری کرونا؛ یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های کشور است و هم افزایی با گروه‌های جهادی در این شرایط بسیار حائز اهمیت است.
حجت‌الاسلام عزیزی، امام جمعه بیله سوار نیز در این جلسه در سخنانی، مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی را در خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی دانست و با تأکید بر توجه ویژه به قشر جوان جامعه در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، افزود: در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و نظیر اینها، جوانان را باید مورد توجه قرار دهیم و در فعالیت‌های فرهنگی آن‌ها را دخیل کنیم چرا که ذهن پویا و خلاق این قشر تأثیر گذار، می‌تواند در ارائه ایده‌های نوین ما را یاری رساند.
امام جمعه بیله سوار گفت: این شهرستان، مرکز گردشگری فرهنگی و مذهبی در تبادل فرهنگی با جمهوری آذربایجان است و باید از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در این خصوص حمایت صورت گیرد.
در این جلسه قبادی، فرماندار بیله سوار، اقدام و عمل در حوزه عملیاتی سازی بیاینه گام دوم انقلاب را مهم‌ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: برای توسعه فرهنگ دینی در جامعه باید مساجد را رونق بخشید و در راستای جذب جوانان به مساجد تلاش کرد چراکه انقلاب اسلامی از مساجد برخاسته و باید در اعتلای اسلام و انقلاب از محور تربیتی مساجد بهره برد.
در پایان حجت‌الاسلام محمد جواد قربانی، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار، اظهار کرد: با تمام قوا برای همکاری شایسته با امام جمعه و فرماندار برای خدمت به مردم تلاش خواهم کرد و در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و مردمی سازی فرهنگ دینی در این شهرستان و تبلیغ نوین اسلام ناب که هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است، فعالیت خواهم کرد.

انتهای پیام
captcha