پرداخت 9 میلیارد تومان به مددجویان تنکابنی
کد خبر: 3884040
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

پرداخت 9 میلیارد تومان به مددجویان تنکابنی

رئیس کمیته امداد تنکابن از پرداخت 9 میلیارد و 53 میلیون تومان کمک معیشت در 11 ماهه سال‌جاری برای خانوارهای مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 9 میلیارد تومان به مددجویان تنکابنیبه گزارش ایکنا از مازندران، علی اکبر سیدی، رئیس کمیته امداد تنکابن امروز 19 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال‌جاری برای 3 هزار و ۹۷۱ خانوار کمک معیشت نقدی به مبلغ 9 میلیارد و ۵۳ میلیون تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وی با اشاره به اینکه، در شهرستان تنکابن 3 هزار و ۹۷۱ خانوار معیشت‌بگیر امداد هستند که از این تعداد یک‌هزار و ۴۵۴ خانوار شهری و 2 هزار و ۵۱۷ خانوار روستایی است، افزود: پرداخت کمک معیشت علاوه بر دیگر خدمات امداد یکی از مهمترین و اصلی‌ترین خدماتی است که هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد تنکابن، تصریح کرد: کمک معیشت به زنان سرپرست خانوار، سالمندان، خانواده‌های ایتام و محسنین و از کار افتادگان تعلق می‌گیرد.

سیدی افزود: از کل خانواده‌های تحت حمایت 3 هزار و ۵۱ خانوار سالمند هستند که علاوه بر کمک معیشت از خدمات ویژه سالمندان و هزینه‌های نگهداری و درمان نیز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha