اعزام نیرو و امکانات ۵ استان معین به لرستان
کد خبر: 3881272
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

اعزام نیرو و امکانات ۵ استان معین به لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام نیرو و امکانات ۵ استان معین به لرستان، گفت: همه نیروها در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

اعزام نیرو و امکانات ۵ استان معین به لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، امروز سه‎شنبه، ششم اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: همه کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان به همراه گروه‌های واکنش سریع استان در حالت آماده‌باش قرار دارند و تجهیزات مقابله با سیلاب نیز فراهم شده است.

وی افزود: امکانات و نیروهای پنج استان معین شامل اصفهان، همدان، کردستان، هرمزکان و مرکزی به لرستان انتقال یافته‌ است.

رضایی با بیان این‌که بیش‌ از هزار نیروی داوطلب آمادگی دارند تا در صورت نیاز به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند، گفت: انبارهای امدادی نیز به اقلام مورد نیاز تجهیز شده و در صورت نیاز از سایر استان‌ها نیز وارد خواهیم کرد.

تجهیز ۴۰ اردوگاه اسکان اضطراری توسط جمعیت هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان همچنین، گفت: در پی اخطارهای هواشناسی و بالا بردن سطح آمادگی جهت امدادرسانی به هم‌وطنان ۴۰ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرهای مورد هدف توسط جمعیت هلال‌احمر استان تجهیز شد.

وی با بیان این‌که در کمپ‌های ایجاد شده ظرفیت اسکان ۴۶۰۰ نفر در قالب نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ خانواده وجود دارد، اضافه کرد: ۶۱ تیم عملیاتی نیز آمادگی کامل دارند که در صورت نیاز به یاری افراد آسیب‌دیده بشتابند.

انتهای پیام
captcha