القای ناامیدی، بازی در میدان دشمن است
کد خبر: 3879036
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

القای ناامیدی، بازی در میدان دشمن است

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: تمام سعی رسانه‌های بیگانه و به‌خصوص رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور، دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی است و کسانی هم که در داخل کشور در راه ناامید کردن جامعه قلم‌فرسایی می‌کنند باید بدانند که در میدان دشمن بازی می‌کنند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهوری شب گذشته، 26 بهمن‌ماه در نشست شورای اداری استان گفت: با گذشت چهل و یک سال از پیروزی انقلاب، نظام اسلامی مصمم‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و در این میان، تحرکات دشمنان و توطئه‌های آنان نخواهد توانست در اراده ملت ما، خللی ایجاد کند.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر جنگ اقتصادی که علیه کشور ما به راه افتاده، یک جنگ روانی نیز وجود دارد، بطوری که دشمن سعی دارد با کمک قدرت رسانه‌ای خود، روحیه ناامیدی و یأس را در جامعه تزریق کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری بیان کرد: تمام سعی رسانه‌های بیگانه و به‌خصوص رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور، دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی است و کسانی هم که در داخل کشور در راه ناامید کردن جامعه قلم‌فرسایی می‌کنند باید بدانند که در میدان دشمن بازی می‌کنند.

وی افزود: در کنار رسانه‌های بیگانه، متأسفانه برخی در داخل نیز سعی دارند دولت را ناکارآمد جلوه دهند، در حالی که اگر می‌خواهیم بدانیم توفیقات دولت تدبیر و امید چقدر بوده است، باید به گذشته رجوع کنیم و ببینیم در چه وضعیتی، این دولت روی کار آمد.

امیری اظهار کرد: پیش از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، از نظر اقتصادی کشور تحت تحریم‌های شدید بود و از لحاظ سیاسی و جامعه بین‌المللی نیز به یک کشور منزوی تبدیل شده بودیم؛ ایران‌هراسی در دنیا تبلیغ می‌شد و جامعه جهانی علیه کشور ما بود. اما با تلاش دستگاه دیپلماسی ما، این شرایط عوض شد و در واقع تنها کشوری که توانست از ذیل فصل هفت منشور ملل متحد بدون جنگ خارج شود، جمهوری اسلامی ایران بود.

وی گفت: امروز هم گرچه مشکلات اقتصادی وجود دارد و آمریکایی‌ها تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا اقتصاد ایران را فلج کنند، اما طرح‌های بسیاری داریم و ان‌شاء‌الله آینده درخشانی برای کشورمان در راه است.

این مقام مسئول در پایان به بحث انتخابات و اهمیت حضور مردم اشاره کرد و افزود: مردم می‌توانند سرنوشت آینده کشور را تعیین کنند؛ اگر مجلس کارآمد و نیرومند داشته باشیم، می‌تواند دولت را یاری کرده و توسعه و پیشرفت را برای کشور رقم بزند.

انتهای پیام
captcha