یادواره ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی قم برگزار شد
کد خبر: 3874799
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

یادواره ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموز و فرهنگی قم برگزار شد

گروه فرهنگی ــ سی‌و‌سومین یادواره هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان قم در تالار فرهنگیان برگزار شد. 

یادواره 1000 شهید دانش‌آموز و فرهنگی قم برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، در یادواره 1000 شهید دانش‌آموز و فرهنگی قم که شامگاه دوشنبه، هفتم بهمن برگزار شد مدیران آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام، مدیر کل آموزش و پروش استان قم، احمد حاجی‌زاده، دبیر کنگره ملی شش هزار شهید استان قم، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش قم و بخصوص دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

شیخ‌الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران مقاومت بیان کرد: استمرار راه و مرام شهدای عزیز به‌عنوان تکلیف مهم تربیتی در جامعه بخصوص در آموزش و پرورش مورد تأکید باشد.

بنا بر این گزارش، اجرای سرود‌های دانش‌آموزی، پخش کلیپ و مرثیه‌سرایی و نیز گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید مقاومت و شهید مجید عسکری جمکرانی نخستین معلم شهید مدافع حرم از جمله بخش‌های این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از آثار حجمی دانش‌آموزان واحد آموزشی متوسطه اول «ریحانه» ناحیه 3 آموزش و پرورش درباره فرهنگ ایثار و شهادت و مجموعه تصاویر و وصیتنامه‌های شهدای دانش‌آموز دبیرستان آیت‌الله کاشانی و بخشی از آثار حوزه 3 بسیج دانش‌آموزی قم برپا شد که مورد استقبال و بازدید حاضران در یادواره قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha