کتاب «نوآوری اجتماعی دیجیتال؛ مفاهیم، کاربردها و آینده پیش رو» منتشر شد
کد خبر: 3874769
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
از سوی انتشارات جهاددانشگاهی قم؛

کتاب «نوآوری اجتماعی دیجیتال؛ مفاهیم، کاربردها و آینده پیش رو» منتشر شد

گروه فرهنگی ــ «نوآوری اجتماعی دیجیتال؛ مفاهیم، کاربردها و آینده پیش‌رو» از سوی انتشارات جهاددانشگاهی قم منتشر شد.

کتاب « نوآوری اجتماعی دیجیتال؛ مفاهیم، کاربردها و آینده پیش رو» منتشر شدبه گزارش ایکنا از قم، کتاب «نوآوری اجتماعی دیجیتال؛ مفاهیم، کاربردها و آینده پیش رو» از جمله منشورات جدید انتشارات جهاددانگشاهی واحد استان قم است که توسط دکتر سید محمد باقر جعفری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مجتبی بهرامی گرو و زهرا ساجدی ترجمه شده است.

کتاب حاضر ترجمه کتاب «چه آینده‌ای پیش روی نوآوری اجتماعی دیجیتال است؟ درک پتانسیل مردم و فناوری برای غلبه بر چالش‌های اجتماعی» نوشته مت استوکس، پیتر بک و توبی بیکر منتشر شده توسط کمیسیون اروپایی در سال 2017 است.

این کتاب قصد دارد با نگاهی دقیق به موارد مذکور، جنبه‌های مختلف انقلاب نوآوری اجتماعی دیجیتال را بررسی و آن را به نهادها و کسب و کارهای ایرانی معرفی کند.

در این کتاب مفاهیم و همچنین تجارب کشورهای اروپایی در این زمینه بررسی شده و موفقیت‌های بدست آمده به همراه مسائل و مشکلات آن بررسی می‌شود.

این کتاب از سه بخش اصلی تشکیل شده است که بخش اول به توضیح و تفسیر نوآوری اجتماعی دیجیتال و تعریف آن در اروپا می‌پردازد. بخش دو به مقایسه پیشرفت و روندهای نوآوری اجتماعی دیجیتال در کشورهای مختلف اروپا اختصاص دارد و بخش سوم به روشی دقیق، عوامل موفقیت و یا عدم موفقیت نوآوری اجتماعی دیجیتال را با آوردن نمونه‌هایی از سراسر اروپا بررسی می‌کند.

در پایان بخش سوم کتاب، یک راهنمای عملی قرار دارد که نوآوران و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند قبل از آغاز فعالیت به صورت حرفه‌ای با کمک این راهنمایی‌ها، مسیر خود را برای رسیدن به رشد سنجیده و در جهت پیشبرد نوآوری خود، نقاط  ضعف و قوت را تشخیص دهند.

یادآور می‌شود، انتشارات جهاددانشگاهی قم در سال جاری آثاری از جمله  «اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)»،  «دیباچه ای بر مردم سالاری دینی و توسعه سیاسی» و «مسئولیت اجتماعی دانشگاه» را منتشر کرده است.

انتهای پیام
captcha