نمایشگاه پوستر «بیست و... تلنگر بر فردا» در سنندج
کد خبر: 3867998
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

نمایشگاه پوستر «بیست و... تلنگر بر فردا» در سنندج

گروه فرهنگی- نمایشگاه انفرادی پوستر هنرمند سنندجی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی تحت عنوان «بیست و... تلنگر بر فردا» از هشتم تا 14 دی‌ماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برپا شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان؛ نمایشگاه انفرادی مصلح ولیدی پاک، پوستر هنرمند سنندجی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی از هشتم تا 14 دی‌ماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برپا شده است.
در نخستین نمایشگاه انفرادی مصلح ولیدی پاک، تعداد 28 پوستر اجتماعی از دریچه فرهنگ عمومی در راستای دغدغه‌های اجتماعی که به نظر گرافیست در خطر بی‌توجهی و فراموشی است، به منظور یادآوری و توجه اجتماع به نمایش گذاشته می‌شود.
ولیدی‌پاک در این نمایشگاه موضوعاتی اجتماعی از جمله محیط زیست، کودکان، سالمندان، معلولین، صلح، ترافیک و ... که نیازمند توجه و مراقبت هستند، در قالب پوستر با تکنیک فتوگرافیک (بهره‌گیری از عکس و متن) را به مدت یک هفته در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار می‌دهد.
این نمایشگاه از یکشنبه، هشتم دی ماه ساعت 17 افتتاح و در ایام برگزاری در دو نوبت صبح وعصر از 10 تا 12 و 16 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
گفتنی است؛ مصلح ولیدی پاک، متولد 1351 سنندج، کارشناس گرافیک (پوسترونشانه) 1395 دانشگاه علمی - کاربردی صنایع دستی سنندج‌ که از سال 1371 با تبلیغات محیطی فعالیت هنری خود را آغاز کرده و در این مدت ضمن شرکت در چندین نمایشگاه گروهی طراحی پوستر برنامه‌های مختلف هنری را نیز به انجام رسانده است.

انتهای پیام
captcha