اجرای طرح «نماز من، حیات طیبه» در مدارس اردبیل
کد خبر: 3867915
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

اجرای طرح «نماز من، حیات طیبه» در مدارس اردبیل

گروه فرهنگی- کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل از اجرای طرح «نماز من، حیات طیبه» در مدارس این ناحیه خبر داد و گفت: در راستای تربیت دینی و صحیح دانش‌آموزان تلاش می‌کنیم تا اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی را در سطح مدارس استان توسعه و گسترش دهیم.

اجرای طرح «نماز من، حیات طیبه» در مدارس اردبیل/تربیت دینی دانش‌آموزان مانع بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروین ملازاده، کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل، امروز، 10 دی‌ماه در جلسه هماهنگی اجرای طرح «نماز من، حیات طیبه» در اردبیل، اظهار کرد: این طرح به همت امور بانوان و با هدف تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و اولیا به امر نماز، قرآن و عترت، سالجاری در مدارس ناحیه دو اردبیل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای اجرای بهینه این طرح بیان کرد: طرح «نماز من، حیات طیبه» می‌تواند موجب تربیت دینی، تعالی عقلانی، جهت‌دهی و ارتقای سطح معرفت و بصیرت نسل جوان شود و از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان جلوگیری کند.

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل با بیان اینکه ایمان و عمل صالح راه سعادت و کمال برای انسان است، یادآور شد: نماز از واجبات و تکالیف الهی می‌باشد و محافظت و برپایی آن نخستین نشانه عملی تقوا، حکومت صالحان در روی زمین و بازدارنده از سختی و بدی‌ها است.

ملازاده تصریح کرد: تشکیل کمیته تخصصی نماز در بین مدارس دخترانه ناحیه دو اردبیل، معرفی و بررسی کتاب با موضوع فضیلت نماز و برپایی نماز جماعت در مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که در طرح مذکور انجام گرفته است.

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل بیان کرد: در راستای تربیت دینی و صحیح دانش‌آموزان تلاش می‌کنیم تا اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی را در سطح مدارس استان توسعه و گسترش دهیم.

انتهای پیام
captcha