پک پذیرایی مراسم‌ مذهبی و اعیاد اسلامی را چگونه آماده کنیم؟
کد خبر: 3867849
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

پک پذیرایی مراسم‌ مذهبی و اعیاد اسلامی را چگونه آماده کنیم؟

در صحبت با یکی دیگر از برگزارکننده‌های مراسم مذهبی حرف جالبی شنیدیم. این مسئول فرهنگی گفت: «ما از برگزاری این مراسم بسیار لذت می‌بریم. یک عشقی در ما وجود دارد که هیچ وقت خسته نمی‌شویم. با چند تا از بچه‌هایمان همه پای کار هستیم و همه کاری برای این مراسم انجام می‌دهیم.»

به گزارش ایکنا، اعیاد و مراسم مذهبی فراوانی در طول سال داریم. همه ما می‌دانیم که این جشن ها چقدر مهم است و جامعه ما را به سمت دین داری سوق می‌دهد. برگزاری این نوع از جشن ها، این تفکر مسموم که دین عزیزمان فقط به عزاداری می‌پردازد را از بین می‌برد. بنابراین برگزاری جشن برای میلاد اهل بیت (ع) همیشه ارزش صرف وقت و هزینه را دارد. همچنین علاوه بر مناسبت های مذهبی، جشن های مذهبی دیگر مانند: جشن تکلیف، ختم قرآن و ... بسیار تاثیرگزار هستند. همین موضوع باعث شده که وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان فرهنگی دانشگاه ها، سازمان ها، مدارس و محافل گوناگون به وجود آید.

مراسم و اعیاد مذهبی؛ روز شادی اهل بیت (ع)

سختی های تهیه بسته پذیرایی مراسم

از حق که نگذریم، برگزاری این نوع جشن ها، زحمت فراوانی دارد. هماهنگی های مختلف با سخنرانان و تزئین محل جشن و دعوت از مهمانان و پذیرایی واقعا در برخی اوقات طاقت فرسا است. یکی از مهم ترین این موارد، پذیرایی است. از آن جا که اینگونه جشن ها معمولا تعداد بالایی مهمان دارند، تهیه بسته پذیرایی بسیار سخت است. تجربه برگزاری مراسم مذهبی نشان داده است که تهیه بسته پذیرایی به قدری وقت و انرژی برگزارکننده ها را می‌گیرد که ممکن است به کارهای اصلی مراسم نرسند. پس چگونه باید پک پذیرایی مراسم مذهبی را تهیه کنیم؟ خبرنگارمان در گفت‌و‌گو با چند مسئول فرهنگی سازمان های معتبر، دریافت که آن ها از پک پذیرایی آماده استفاده می‌کنند.

دلیل استفاده از پک پذیرایی مراسم به شکل آماده

دلیل استفاده از پک پذیرایی آماده برای مراسم را جویا شدیم، جواب های جالبی شنیدیم. یکی از این برگزارکننده ها گفت:"ما یک دفعه برای روز مادر خواستیم که جشنی بگیریم و از مادران شرکتمان تقدیر کنیم. شما فکر کنید با 3 نیرو چگونه می‌شود برای 300 نفر بسته پذیرایی مراسم را درست کنیم. ما به زور و با شب نخوابیدن توانستیم به تهیه هدیه ها و آماده کردن سالن رسیدیم. برای همین بسته پذیرایی مراسم خود را به صورت آماده تهیه کردیم."

در صحبت با یکی دیگر از برگزارکننده های مراسم مذهبی حرف جالبی شنیدیم. این مسئول فرهنگی گفت:"ما از برگزاری این مراسم بسیار لذت می‌بریم. یک عشقی در ما وجود دارد که هیچوقت خسته نمی‌شویم. با چند تا از بچه هایمان همه پای کار هستیم و همه کاری برای این مراسمات انجام می‌دهیم. قبلا پک پذیرایی مراسممان را خودمان آماده می‌کردیم. یکی دو دفعه میوه هایمان کرم خورده و بسیار بدکیفیت از کار درامد. خیلی تو ذوقمان خورده بود و برای همین دلیل تصمیم گرفتیم که از پک پذیرایی آماده استفاده کنیم. خداروشکر که این مشکل هم برطرف شد و مراسم هایمان به لطف خدا خوب شد."

بسته پذیرایی آماده مراسم

مهمانو، بهترین برند پک پذیرایی آماده مراسم

در گفت و گو با تعداد دیگر از این برگزارکننده ها متوجه شدیم که تیم های حرفه ای مخصوص تهیه پک پذیرایی مراسم وجود دارند. جالب اینجاست که این تیم ها تخصص در این نوع پذیرایی دارند و همه استاندارد ها را رعایت می‌کنند. در حین صحبت با مسئولان فرهنگی، بارها و بارها اسم مهمانو به گوشمان خورد. در ادامه و با پرس و جو های بیشتر متوجه شدیم که مهمانو یک فروشگاه اینترنتی تهیه بسته پذیرایی مراسم است. مسئولان فرهنگی می‌گفتند که در مهمانو توانستند که پک پذیرایی مراسم خود را به راحتی سفارش دهند و در روز و مکان مراسم تحویل بگیرند. حرفه ای بودن این نوع پذیرایی مراسم نکته ای بود که یکی از میزبانان به آن تاکید داشت.

وقتی وارد سایت مهمانو شدیم دلیل این همه استقبال را تازه متوجه شدیم. انواع خوراکی های مخصوص مراسم و انواع میوه های شسته شده و شیک در این سایت موجود بود. شما می‌توانستید که پک پذیرایی آماده تهیه کنید و یا پذیرایی مراسم خود را از اقلام خوراکی جداگانه برگزینید. بسته پذیرایی مهمانو در یادواره شهدا، مسابقات قرآنی، مراسم ورودی جدید های دانشگاه، جشن های مذهبی در مدارس، افتتاحیه و اختتامیه ها و سایر مراسم مذهبی و فرهنگی در کنار میزبانان و مهمانان بوده است.

انتهای پیام
captcha