کتاب «همگرایی اسلامی در قرآن» منتشر شد
کد خبر: 3867581
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

کتاب «همگرایی اسلامی در قرآن» منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ کتاب «همگرایی اسلامی در قرآن» نوشته محمدحسن موحدی ساوجی از سوی دانشگاه مفید قم منتشر شد.

کتاب «همگرایی اسلامی در قرآن» منتشر شدبه گزارش ایکنا، کتاب «همگرایی اسلامی در قرآن» دارای سه بخش اصلی است که هر بخش هم دارای دو فصل است و در آن به موضوعات مختلفی پرداخته شده است؛ مفهوم همگرایی، پیشینه و اهمیت همگرایی در قرآن، موانع و عوامل همگرایی، چالش‌های همگرایی، همگرایی میان حاکمان و مردم، همگرایی میان همسران در خانواده از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

موحدی ساوجی در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: در این کتاب در مورد این موضوعات برداشت‌هایی از قرآن کریم داشته‌ام که تأکید می‌کنم برداشت هستند؛ زیرا ممکن است مراد  شارع مقدس این نظرات نباشد.

نویسنده این کتاب افزود: اهمیت همگرایی در قرآن کریم آن قدر پررنگ است که آیات متعددی می‌توان برای استشهاد به آن جست‌وجو کرد. در این اثر برای بحث اهمیت همگرایی بیش از ده آیه را ذکر کرده‌ام و معتقدم که اگر همگرایی در جامعه رشد کند، بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

یادآور می‌شود، کتاب «همگرایی اسلامی در قرآن» در زمستان ۹۸ در قطع رقعی و در ۲۵۱ صفحه با قیمت 40 هزار تومان از سوی انتشارات دانشگاه مفید منتشر شده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از پخش ققنوس، پخش فرهنگ، کتابفروشی کتاب شهر، پخش سروش قم و مطبوعات قم این اثر را تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha