جمع‌آوری ۱۵۹ میلیون تومان زکات در روستا‌های چمستان
کد خبر: 3867564
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

جمع‌آوری ۱۵۹ میلیون تومان زکات در روستا‌های چمستان

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد چمستان گفت: در ۶۱ روستای این شهرستان، شورای زکات تشکیل شده و توانستیم ۱۵۹ میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع‌آوری کنیم.

جمع‌آوری ۱۵۹ میلیون تومان زکات در روستا‌های چمستانبه گزارش ایکنا از مازندران، رمضان علیپور، رئیس کمیته امداد چمستان امروز نهم دی‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: صدقات جمع‌آوری شده، برای رفع نیازمندان این شهر، در بخش‌های فرهنگی، درمان، مسکن، جهیزیه و اشتغال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه، ۹ هزار و ۱۹۱ صندوق صدقات در این شهرستان وجود دارد، افزود: صدقات جمع‌آوری شده از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد چمستان، تصریح کرد: در ۶۱ روستای این شهرستان، شورای زکات تشکیل شده و توانستیم ۱۵۹ میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع‌آوری کنیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات به ایتام و فرزندان طرح محسنین، افزود: ۳۵۰ حامی نیکوکار حمایت‌های مادی و معنوی ۷۱ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را به عهده دارند.
علیپور، گفت: حامیان در بخش‌های مسکن، فرهنگی و معیشت به صورت نقدی و غیر‌نقدی ۲۰۹ میلیون تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند.

وی ادامه داد: در چمستان ۹۸۲ خانوار معیشت‌بگیر کمیته امداد بوده که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha