بزرگداشت مقام اساتید قرآنی امروز در قم
کد خبر: 3865077
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
در قلب طرح «تحیت» شاهد خواهیم بود؛

بزرگداشت مقام اساتید قرآنی امروز در قم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در راستای اجرای طرح قرآنی «تحیت» طی امروز از مقام چهار استاد پیشکسوت قرآنی کشور، ساکن در شهر قم تجلیل می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ یکی از نیکوترین سنت‌هایی که همواره مورد توصیه بزرگان دین نیز بوده است، بزرگداشت مقام استاد و معلم است. ایکنا، تنها خبرگزاری تخصصی قرآن با همکاری تعدادی از نهادهای قرآنی کشور طرحی را با عنوان «تحیت» و با هدف تکریم و تجلیل از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشورمان اجرا خواهد کرد.

در این طرح به فراخور زمان، جمعی از مدیران نهادهای قرآنی، همچنین اساتید و پیشکسوتان عرصه قرآن با حضور در منزل پیشکسوتان، نسبت به مقام آن معلم قرآن ادای احترام خواهند کرد که چندی پیش در منزل استادان عبدالرسول عبایی و حبیب صحاف حضور یافتند.

بر همین اساس، از ساعت 9 تا 17 امروز، 28 آذرماه، جمعی از مدیران و اساتید قرآنی کشورمان در منزل چهار تن از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور شامل خانواده مرحوم ابوالفضل علامی و مرحوم عباس رنجبر، همچنین دو پیشکسوت قرآنی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور و شهریار پرهیزکار، قاری و حافظ بین‌المللی که در شهر مقدس قم ساکن هستند، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha