رقابت 20 قاری ممتاز قمی در مرحله استانی جشنواره تلاوت مجلسی
کد خبر: 3862968
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

رقابت 20 قاری ممتاز قمی در مرحله استانی جشنواره تلاوت مجلسی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ داور جشنواره استانی تلاوت مجلسی مرحله استانی قم گفت: در شامگاه چهارشنبه، 20 آذرماه جاری، 20نفر از قاریان ممتاز استانی در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در چهاراه بازار با هم به رقابت می‎پردازند.

رقابت 20 قاری ممتاز قمی در مرحله استانی جشنواره تلاوت مجلسیعلی علیزاده قاری قرآن کریم و داور جشنواره تلاوت مجلسی مرحله استانی قم، در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به شرکت قم در چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی کشور، گفت: با فراخوان این جشنواره کشوری در استان، تعداد بسیاری از قاریان ممتاز که توسط مربیان و اساتید مجالس و محافل قرآنی معرفی شده و متقاضی شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی شدند که با توجه به بررسی‎ هیئت داوران و هیئت نظارت، 20 نفر آن‌ها انتخاب شدند. 

وی افزود: در شامگاه چهارشنبه، 20 آذرماه جاری، این 20نفر برگزیده در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در چهاراه بازار با هم به رقابت می‎پردازند که از بین آن‌ها سه نفر انتخاب می‎شوند و از بین این سه نفر، یک نفر به‌عنوان فینالیست و نماینده قم در مرحله کشوری این جشنواره حضور پیدا می‌کند همچنین به رتبه اول ۵۰۰هزارتومان، رتبه دوم۳۰۰هزار تومان و سوم۲۰۰هزار تومان اهدا خواهد شد.

داور مرحله استانی جشنواره تلاوت مجلسی با بیان اینکه ثبت‌نام و شرکت در مرحله استانی جشنواره تلاوت مجلسی محدودیت سنی نداشته، تصریح کرد: استاد داوود جعفری و دهدشتی از داوران دیگر حاضر در این جشنواره خواهند بود.

وی در خصوص نحوه انتخاب قاریان برتر، گفت: بخشی از فرآیند انتخاب قاری برتر توسط رأی هیئت داوران و بخشی از آن رأی مردمی خواهد بود به این صورت که فرم نظرسنجی به ده نفر از عموم حاضرین در جشنواره توزیع می‌شود و به تلاوت قاریان نمره خواهند داد.

یادآور می‌شود، مرحله استانی جشنواره تلاوت مجلسی روز چهارشنبه 20 آذرماه ساعت 18 در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در چهارره بازار همراه با جوایز نقدی ارزنده و هدایای قرعه کشی بین حاضرین برگزار می‌شود و شرکت برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام
captcha