هزینه‌های درمان «موسوی‌قهار» از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب تأمین شد
کد خبر: 3860943
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

هزینه‌های درمان «موسوی‌قهار» از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب تأمین شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شورای عالی قرآن خبر از تأمین تمام هزینه‌های درمانی این ادعیه‌خوان و مداح اهل‌بیت(ع) از سوی دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ سید‌قاسم موسوی قهار، ادعیه‌خوان و مداح اهل‌بیت(ع)، مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است. مدتی پیش همسر این مداح‌ اهل‌بیت(ع) طی مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، از نداشتن بیمه و مشکل تأمین هزینه‌های درمان وی با وجود قول‌های مساعد و همچنین طولانی شدن روند درمان به دلیل مشکل مالی، گلایه کرد.

شورای عالی قرآن در راستای پیگری این مشکل و تأمین هزینه‌های درمان این استاد فرهیخته،از هماهنگی‌ها با دفتر رهبر معظم انقلاب برای تأمین هزینه‌های درمانی موسوی قهار خبر داد.

بنابر گفته سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن، «این موضوعی است که از چند سال گذشته از طریق نهاد‌های مختلف آن را پی‌گیری کرده‌ایم، اما هنوز به نتیجه نرسیده است و پس از پیگری از دفتر مقام معظم رهبری به نتیجه رسیدیم و خوشبختانه تمام هزینه‌های درمان استاد تأمین شده و پرداخت می‌شود و خانواده این استاد نگران نباشند».

لازم به ذکر است، این ادعیه‌خوان پیش از این هیچ بیمه‌ای را نداشته است، فلذا با پیگری‌های انجام شده به دلیل این بیماری امکان بهره‌مندی از بیمه‌هایی چون تأمین اجتماعی و بیمه سلامت از طریق وزارت بهداشت برای وی تاکنون محقق نبوده است، اما به هرحال خبر پرداخت تمامی هزینه‌های درمان وی برای ادامه این روند جای امیدواری دارد.

انتهای پیام
captcha