تفکر بسیجی بارها امتحان خود را پس داده است
کد خبر: 3860338
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
ناظری:

تفکر بسیجی بارها امتحان خود را پس داده است

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه روحیه و تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بارها امتحان خود را پس داده است، گفت: روحیه بسیجی در دوران دفاع مقدس پیروزی رزمندگان اسلام را رقم زد و اکنون نیز پای کار است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح طرح پاکسازی مناطق جنوبی استان کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روحیه و تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بارها امتحان خود را پس داده است، گفت: روحیه بسیجی در دوران دفاع مقدس پیروزی رزمندگان اسلام را رقم زد و اکنون نیز پای کار است.
وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور افزود: مردم با حضور قدرتمندانه خودشان این فتنه را خاموش کردند و ان شاءالله دستگاه قضایی هم حتما برخورد قاطعانه با اشرار خواهد داشت .
ناظری بیان کرد: عملیات مشترک در شهرهای جنوبی نشان می‌دهد دغدغه ما در جای‌جای این استان در حوزه امنیت است و آرامش مردم در جنوبی‌ترین جای ایران هم باید فراهم شود که بعد از مصوب شدن اجرای این رزمایش و این طرح اقدامات آغار شد.
وی گفت: سربازان گمنام، بسیجیان و نیروی انتظامی استان نسبت به شناسایی مناطق آلوده و مناطقی که نیاز به پاکسازی دارد اقدامات خود را در شهرستان‌های جنوبی کرمان آغاز کرد و اشرار و مجرمان که خودشان را در چنگال قانون پنهان کرده بودند شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: با همکاری دادگستری شهرستان جیرفت و صدور دستور قضایی همه نیروها اماده شدند و با نیروهای تحت پوشش این عملیات در هفت شهرستان جنوبی با رمز «یازهرا» به‌صورت عملیاتی شروع شد.
ناظری با بیان اینکه مجرمین در مخفیگاه‌ها و سارقان با اقدامات غافلگیرانه مأموریان در دام قانون گرفتار شدند، بیان کرد: بیش از سه تن انوع مواد مخدر در این طرح کشف شد و تعداد زیادی معتاد نیز دستگیر شدند.
وی با اشاره به دستگیری تعداد زیادی از مجرمان فراری و 29 قاتل فراری در این طرح افزود: بیش از 3 هزار و ۵۰۰ خانوار به آنها کمک شد و بیش از ۳ هزار خانوار توسط بهداری ناجا ویزیت شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ۲۱ نفر سارق مسلح در این طرح شناسایی و دستگیر شدند، تأکید کرد: برخورد با دارندگان سلاح یکی از اهداف ما در این طرح بود که تعداد زیادی سلاح کشف شد.

انتهای پیام
captcha