مبلغان دینی برای جلب مشارکت مردم در حل آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند
کد خبر: 3860169
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

مبلغان دینی برای جلب مشارکت مردم در حل آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند

گروه اجتماعی- استاندار اردبیل خواستار توجه علما، مبلغان و مبلغه‌ها در جلب مشارکت مردم برای کاهش و حل آسیب‌های اجتماعی شد و گفت: لازم است برنامه‌های جامع و مناسبی با خروجی ملموس تعریف شود.

مبلغان دینی در جلب مشارکت مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مشارکت کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، ششم آذرماه در دیدار با کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به جایگاه سازمان تبلیغات به جهت نوع رسالت خود، اظهار کرد: در این مقطع زمانی نباید از جنگ فرهنگی غفلت کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه جنگ اقتصادی ملموس است، تصریح کرد: در کنار آن دشمن به‌دنبال این است که نگذارد کشور در عرصه‌های تربیتی و فرهنگی به موفقیت دست یابد.

بهنام‌جو با اشاره به ضرورت فعالیت تمامی نهاد‌ها ذیل نظرات و دیدگاه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: لازم است با محوریت ولایت‌مداری در ارائه خدمت به مردم گام برداریم.

استاندار اردبیل ادامه داد: اگر زمانی برای حل مشکلات اقتصادی و عمرانی اختصاص می‌یابد، مسئولان باید به حوزه فرهنگ نیز توجه نشان دهند و از این بخش مهم غفلت نکنند.

وی گفت: یکی از نیاز‌های مبرم در شرایط کنونی توجه به مباحث فرهنگی است و لازم است در این رابطه با جدیت به رفع مشکلات اقدام کرد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: در وهله نخست لازم است هم‌اندیشی و تعامل خوبی با مردم آغاز کنیم تا باور داشته باشند که مسئولان در حل مشکلات فرهنگی دلسوز هستند.

بهنام‌جو اظهار کرد: یکی از مشکلات، آسیب‌های اجتماعی به ویژه آسیب‌های متوجه به خانواده است و اگر بتوانیم تعامل و مشارکت مردم را برای حل آن جلب کنیم، موفق خواهیم بود.

استاندار اردبیل خواستار توجه علما، مبلغان و مبلغه‌ها در جلب مشارکت مردم برای حل آسیب‌های اجتماعی شد و تاکید کرد: در عین حال لازم است برنامه‌های جامع و مناسبی با خروجی ملموس تعریف شود.

وی گفت: برنامه‌های جامع با خروجی مشخص مورد حمایت است و بی‌شک به لحاظ اعتبارات نیز مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha