تشکیل اتاق فکر عملیاتی برای انجام فعالیت‌های مذهبی در اردبیل
کد خبر: 3860153
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

تشکیل اتاق فکر عملیاتی برای انجام فعالیت‌های مذهبی در اردبیل

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از تشکیل اتاق فکر عملیاتی متشکل از نخبگان کشوری و استانی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در استان خبر داد و گفت: چنانچه لازم باشد در این بخش از حضور نخبگان علمی ملی نیز استفاده خواهد شد.

تشکیل اتاق فکر عملیاتی برای انجام فعالیت‌های مذهبی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ششم آذرماه در نشست هم‌اندیشی با استاندار اردبیل، اظهار کرد: در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نباید از رویکرد منفعلانه برخوردار بود تا با اجرای صحیح و جامع برنامه‌های پیش‌بینی شده، به خروجی مطلوب دست یافت.

وی بیان کرد: هر گونه فعالیت فرهنگی باید از آینده‌پژوهی مناسبی نیز برخوردار باشد تا در صورت هر گونه ضعف و آسیب بهترین نوع تصمیم اتخاذ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به لزوم برخورداری از رویکرد‌های باز و جامع در عملیاتی‌سازی و کاربردی کردن برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: در سازمان تبلیغات اسلامی در تلاش خواهیم بود تا از ظرفیت تمامی جریان‌هایی که در ذیل پرچم ولایت و انقلاب اسلامی قرار گرفتند برای جریان‌سازی فکری و فرهنگی بهره ببریم.

جعفرزاده ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی همواره به عنوان یکی از مهمترین نهاد‌های فرهنگی و جریان‌ساز دینی مطرح بوده و تبلیغ درست و هدفگذاری شده متناسب با ذائقه مخاطبان از جمله وظایف مهمی است که بر عهده برنامه‌ریزی فرهنگی در این سازمان و مبلغان دینی نهاده شده است.

وی از تشکیل اتاق فکر عملیاتی متشکل از نخبگان کشوری و استانی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در استان خبر داد و یادآور شد: چنانچه لازم باشد در این بخش از حضور نخبگان علمی ملی نیز استفاده خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: سیاست انسجام‌بخشی فعالیت‌ها در سازمان تبلیغات اسلامی با جدیت هدفگذاری شده تا در تمامی سطوح و لایه‌های فرهنگی مورد نیاز، برنامه‌های کاربردی، اجرایی و پیاده‌سازی شود.

جعفرزاده بر لزوم برخورداری از وحدت رویه مسئولان استانی در تمامی بخش‌ها به خصوص در حوزه فرهنگ تأکید کرد و یادآور شد: با برخورداری از انسجام مناسب در فعالیت‌ها، برنامه‌های مورد انتظار طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده پیش خواهند رفت.

انتهای پیام
captcha