اتحاد نیروهای مسلح دشمن را در فتنه اخیر ناکام گذاشت
کد خبر: 3860001
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

اتحاد نیروهای مسلح دشمن را در فتنه اخیر ناکام گذاشت

کانون خبرنگاران نبأ ــ‌ حجت‌الاسلام ادیانی گفت: دشمن در فتنه اخیر با همه سازوکار وارد شده بود، اما نیروی انتظامی بر موضوع اشراف کامل داشت. ضمن اینکه این حادثه سبب اتحاد و انسجام بیشتر نیروهای مسلح شد و ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی دشمن را در فتنه بزرگ خود ناکام گذاشتند.

نیروهای مسلح دشمن را در فتنه اخیر ناکام گذاشتند
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز، ششم آذر در جشنواره مالک اشتر و نشست فصلی رؤسای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: خدا را سپاسگزارم که از همان روز اول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عضو بسیج شدم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص بسیج اشاره کرد و افزود: ایشان فرموده‌اند که هیچ چیز با بسیج قابل مقایسه نیست؛ هیچ نیرویی و یا مجموعه‌ای به اندازه بسیج تأثیر در عمق بخشی و دفاع از انقلاب ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی بیان کرد: این شهدای عزیز مخلصانه، فداکارانه و بدون هیچ چشمداشت و توقعی وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می‌دادند.

حجت‌الاسلام ادیانی در ادامه به حوادث اخیر طی هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: بنده به نوبه خود از اقدام نیروهای مسلح(ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی) که دشمن را در فتنه بزرگ خود ناکام گذاشتند، قدردانی می‌کنم.

وی به اهمیت فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در همان روزهای اول اعتراضات اشاره و بیان کرد: اگر بیانات مقام معظم رهبری مطرح نمی‌شد، قطعاً جریان دیگری در کشور اتفاق می‌افتاد؛ فرمایشات ایشان حسن ختام بود که سبب شد نیروهای مسلح در این موضوع جدی‌تر وارد شوند و در همان ساعات اولیه اعتراضات مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: دشمن در این فتنه بزرگ با همه ساز و کار وارد شده بود، اما نیروی انتظامی بر موضوع اشراف کامل داشت ضمن اینکه این حادثه سبب اتحاد و انسجام بیشتر بین نیروهای مسلح شد. نیروی انتظامی و کارکنان آن به معنای واقعی مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند و بنده به نوبه خود در مقابل آن‌ها به نوعی احساس غرور می‌کنم.

فرهاد زمانی

انتهای پیام
captcha