برنامه‌های رادیو قرآن در هفته بسیج/ حرکت آتش به اختیار کاروان قرآنی در شهرهای محروم
کد خبر: 3859470
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
هادی صلح‌جو تشریح کرد:

برنامه‌های رادیو قرآن در هفته بسیج/ حرکت آتش به اختیار کاروان قرآنی در شهرهای محروم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محمدهادی صلح‌جو، مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن برنامه‌های این شبکه رادیویی در ایام هفته بسیج را تشریح کرد.

محمدهادی صلح‌جو، مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: رادیو قرآن طی هفته بسیج در مجله صبحگاهی «تسنیم»، ضمن دعوت از قاریان برتر و برگزیده در مسابقات بسیج، به گفت‌و‌گو با ایشان پرداخته و هر روز نیز با یکی از مسئولان بسیج در سراسر کشور گفت‌و‌گو می‌کند. برای مثال گفت‌و‌گوی امروز این برنامه با سرهنگ اسکندری، فرمانده بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در رابطه با کمک به زلزله‌زدگان میانه انجام شد.
مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن افزود: شنوندگان رادیو قرآن در مجله عصرگاهی «والعصر» نیز شنونده گزارش فعالیت‌های بسیج کشور در حوزه قرآنی خواهند بود. همچنین، در برنامه افق این هفته رادیو قرآن نیز که روز شنبه و در ابتدای هفته بسج پخش شد، محمد ذوالفقاری، مسئول دارالقرآن بسیج کشور به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی بسیج پرداخت.
وی تصریح کرد: اتفاق مبارکی که برای اولین بار در کشور و طی هفته بسیج رخ می‌دهد، حرکت آتش به اختیار و خودجوش جمعی از قاریان با محوریت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم است که از روز شنبه و ابتدای هفته بسیج در تهران آغاز شد. این کاروان قرآنی سپس، شامگاه گذشته در بخش محروم چهارباغ استان البرز به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه حرکت خود به نقاط محروم کشور، امروز به اجرای برنامه در شهر ابهر می‌پردازد. سفر به شهرهای قیدار (زنجان)، بیجار (کردستان)، باسمنج (آذربایجان شرقی) و خرمدره (زنجان) از جمله برنامه‌های دیگر این کاروان قرآنی است که تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت. رادیو قرآن نیز برنامه‌های این کاروان قرآنی را با یک شب تأخیر از ساعت 23 تا 24 پخش می‌کند.
مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن در ادامه بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی در شهرهای محروم کشور، حرکت آتش به اختیار همراه با هزینه شخصی از سوی قرآنیان حاضر در کاروان و ... از جمله نقاط قابل توجه در حرکت این کاروان قرآنی است.
صلح‌جو با بیان اینکه امروز نیز کارکنان رادیو قرآن همگام با مردم عزیز در تجمع مردمی تهران علیه آشوبگران و اغتشاش‌گران شرکت می‌کنند، گفت: جامعه قرآنی که با آیات شریفه قرآن انس بیشتری دارد، شایسته‌ترین افرادی هستند که می‌توانند از خود برای قرآن خرج کنند که ما در حرکت کاروان قرآنی بسیج شاهد خرج کرد جامعه قرآنی برای اعتلای قرآن هستیم.

انتهای پیام
captcha