وندالیسم یا آشوبگری؛ رمزگشایی از پشت پرده اغتشاشات اخیر
کد خبر: 3859391
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

وندالیسم یا آشوبگری؛ رمزگشایی از پشت پرده اغتشاشات اخیر

کانون خبرنگاران نبأ ــ دشمنان قسم خورده با همراهی گروهک‌های منافقین و سلطنت‌طلب‌ها برای اجرای سناریوهای خود در ایران و خط‌ دهی به آشوب‌ها مثل همیشه به بازوی رسانه‌های خود روی می‌آورند؛ رسماً آموزش علنی آشوب می‌دهند و حتی به صورت وقیحانه می‌گویند پس از اشغال پمپ بنزین‌ها چه کارهایی را انجام دهند، و اما پرده‌ها که یکی پس از دیگری کنار می‌رود «وندالیسم» چهره عریان خودش را نشان می‌دهد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بی‌شک فرد یا اشخاصی به «وندال» معروف هستند که از روش و سبک ویژه و مشخصی برخوردارند و عمده کار این اشخاص ایجاد آشوب، تخریب و بلوا با هدایت و همراهی عناصر آموزش دیده است؛‌ همچون مواردی که در شهرستان‌های مختلف کشور و به‌ویژه استان خوزستان مشاهده و حتی تصاویر آن‌ها از شبکه‌های ملی و استانی پخش شد که اسلحه به دست می‌گیرند و به سوی مردم تیراندازی می‌کنند و مشغول تخریب اموال عمومی هستند که خدا را شکر در اسرع وقت به همت مرزبانان هوشیار و حافظان امنیت شناسایی و دستگیر شدند و پس از دستگیری، این افراد رسماً به ارتباط با گروهک‌های ضد انقلاب و منافقین اعتراف و حتی اذعان می‌کنند برای انجام این اقدامات جنایتکاران آموزش دیده‌اند.
اخیراً ویدیویی از اعتراف خانمی با هویت فاطمه داوند ملقب به فاطمه کارته مرتبط با گروهک ضد انقلاب منافقین که در یکی از شهرها دست به آشوب زده و در حال فرار از کشور است و از سوی سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) دستگیر می‌شود، از رسانه ملی پخش شد که هویت این افراد مزدور را برای مردم آشکار کرد. این خانم در اعترافات خود به صراحت می‌گوید: «از سال ۷۳ از خانه فرار کرده و به سلیمانیه عراق رفته و به گروهک منافقین پیوسته و حتی برای خرابکاری در ایران آموزش دیده است».
تصاویری که در روزهای شنبه و یکشنبه گذشته از رسانه ملی پخش شد، نشان می‌دهد که گروه‌های سازمان یافته تروریستی مانع از عبور خودروها و تخریب اموال عمومی و شخصی می‌شدند. همچنین این مزدوران با نوع پوششی خاص(نقاب‌دار) حاکی از صحنه‌گردانی افرادی میان مردم برای ایجاد تنش در خیابان اقدام به آشوبگری می‌کردند.
زن و مردهای آموزش دیده با چهره‌های پوشیده نقش لیدر را نیز بازی می‌کنند.
ناگفته نماند که این آشوب‌گرها که به وندال هم معروفند علاوه بر اینکه انگل‌وار وابسته به منافقین هستند از دشمن قسم خورده ملت ایران هم خط می‌گیرند برای اثبات این مطلب نیز دلیل وجود دارد.
برای نمونه باید گفت: در ابتدا سفیر آمریکا در آلمان که در توئیتر شخصی خود می‌نویسد «نمی‌تواند جزئیات بیشتری از آنچه انجام داده‌اند را منتشر کند» و ثانیاً مک آدامز، کارشناس آمریکایی که رسماً به راشا تودی از برنامه‌ریزی و دخالت‌های آمریکا و حمایت از آشوبگرها می‌گوید.
مک آدامز از مسئول آشوب در ایران هم نام می‌برد. وی از شخصی به اسم مستعار «آیت‌الله ماک: که نام اصلی آن مایک گی آندره است، سخن می‌گوید. وی می‌گوید: «او از سال 1979 میلادی در سازمان سیا حضور داشته و یک افسر عملیاتی است که اکنون مسئول این مأموریت در ایران است»، در واقع مسئولیت هدایت تمام تلاش‌های پنهانی آمریکا برای بی‌ثبات کردن دولت ایران را بر عهده دارد، کار او ایجاد آشوب در همه مکان‌هاست، به گفته وی، آمریکای‌ها افرادی همانند اعضای سازمان مجاهدین خلق گروهای منافقین را به‌کار می‌گیرند که عواملی از خود دولت آمریکا هستند و در آنجا حضور دارند و اوضاع را به هم می‌ریزند و مردم را می‌کشند.
او می‌گوید «ما بار دیگر خود را با کسانی هم پیمان کردیم که بدترین نوع افراد محسوب می‌شوند زیرا می‌خواهیم رژیمی را سرنگون کنیم که خواهان آن رژیم نیستیم و همواره سبب ایجاد آشوب می‌شویم».
آمریکایی‌ها با همراهی گروهک‌های منافقین و سلطنت‌طلب‌ها برای اجرای سناریوهای خودشان در ایران و خط دهی به آشوب‌ها مثل همیشه به بازوی رسانه‌های خود روی می‌آورند؛ رسانه‌هایی که با قطع برنامه‌های خود، ویژه برنامه تدارک می‌بینند که تیترهای اصلی این شبکه‌ها می شود اعتراض و ناآرامی در ایران و انعکاس دروغین آشوب در ایران.
برخی از این شبکه‌های تار عنکبوتی شیطان بزرگ پای خود را فراتر از گذشته می‌گذارند و رسماً آموزش علنی آشوب می‌دهند(علنی در برنامه‌های زنده می‌گویند میخ بریزید، آدم بکشید و پمپ بنزین‌ها را آتش بزنید و ...)
در شبکه‌های دیگر نیز همین آموزش‌ها را می‌دهند و حتی به صورت وقیحانه می‌گویند پس از اشغال پمپ بنزین‌ها چه کارهایی را انجام دهند، از ترور مردم، مأموران و غیره ....

و اما پرده‌ها که یکی پس از دیگری کنار می‌رود «وندالیسم» چهره عریان خودش را نشان می‌دهد و دست‌های پشت پرده آشکار می‌شود.
شبکه ملکه و رسانه وابسته به رژیم آل سعود (اسرائیل و آمریکایی‌ها که 13 آبان‌ماه و پس از آن 22 بهمن‌ماه97 را تاریخ برگزاری جشن پیروزی خودشان در تهران تعیین کرده بودند تیرشان به سنگ خورده) یک بار دیگر دیدند که با فشار حداکثری وندالیسم، آشوب، هرج و مرج تأثیری بر اراده و مقاومت ایران نداشته و نخواهد داشت زیرا که کشور مقتدر ایران دارای رهبری فرزانه و بصیر و مردمی ولایت‌مدار است.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام
captcha