کج سلیقگی برخی، عامل طرد جوانان از برنامه‌های قرآنی است/ دیدار با رهبری و سیدحسن نصرالله؛ بهترین خاطره
کد خبر: 3854273
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
حافظ قرآن کریم:

کج سلیقگی برخی، عامل طرد جوانان از برنامه‌های قرآنی است/ دیدار با رهبری و سیدحسن نصرالله؛ بهترین خاطره

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ حافظ برگزیده پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: بارها دیده‎ایم که این دست جوانان که با نیت پاک در این جمع‎ها حاضر می‎شوند ولی به دلیل کج سلیقگی‎های مدیران یا مربیان مجموعه‎های فرهنگی، قرآنی و محافل قرآنی از این جمع‎ها طرد می‎شوند.

کج سلیقگی برخی، عامل طرد جوانان از برنامه‌های قرآنی است/ دیدار با رهبری و سیدحسن نصرالله؛ بهترین خاطرهسمیه بیاتی نفر اول مسابقات قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در گفت وگو با ایکنا از قم گفت، متولد دی ماه 72 و داشنجوی مقطع کارشناسی تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه بنیاد شهید هستم.

وی افزود: از 4 و نیم سالگی حفظ قرآن را آغاز کردم و در سن 5 و نیم سالگی حافظ کل قرآن شدم؛ پس از کسب رتبه‌های داخلی به سفرهای تبلیغی بسیاری اعزام شدم که با عنایت خداوند به 15 سفر خارجی اعزام شدم که از جمله آنها می‎توان به سوریه، لبنان، بحرین، کرواسی، جمهوری آذربایجان و... اشاره کرد

این حافظ برجسته بانوان کشور بیان کرد: رتبه اولی حفظ کل را در مسابقات مختلف از جمله در سال 85 رتبه حفظ کل کشور را در مسابقات دانشجویی به دست آوردم.

وی گفت: کسب رتبه اول در مسابقات بسیج، هلال احمر و سپاه، رتبه سوم مسابقات ملی در بخش حفظ 30 جزء از دیگر عناوین بنده است؛ از بهترین خاطرات قرآنی من دیدار با مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله بود.

این حافظ بین‎المللی کشورمان بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که امروز در بخش فرهنگسازی قرآن در جامعه به چشم می‌خورد آن است که متاسفانه بسیاری سعی می‎کنند قرآن را در سطح محدودی حفظ کنند؛ یعنی افرادی را که از نظر ظاهری با جمع آنها همگن نیستند در بین خود راه نمی‎دهند.

بیاتی گفت: بارها دیده‎ایم که این دست جوانان که با نیت پاک در این جمع‎ها حاضر می‎شوند ولی به دلیل کج سلیقگی‎های مدیران یا مربیان مجموعه‎های فرهنگی، قرآنی و محافل قرآنی از این جمع‎ها طرد می‎شوند.

انتهای پیام
captcha