مردم با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند
کد خبر: 3853774
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

مردم با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه قوشچی گفت: با نزدیک شدن ایام انتخابات، مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل، اشخاص دلسوز و متعهد را انتخاب کنند و مواظب مسائل قومی و مذهبی و عوامل تأثیرگذار در امنیت کشور باشند.

مردم باید با بصیرت و آگاهی در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر عباسی، امام جمعه قوشچی، ظهر امروز، ۱۰ آبان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قوشچی بیان کرد: تمام اعضای خانه باید تقوای خانواده که امنیت و امنیت روانی خانواده است را حفظ کنند.

وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید ما برای شما همسرانی از جنس خودتان آفریدیم تا در کنار آن‌ها آرامش پیدا کنید، مهم‌ترین شاخصه ازدواج آرامش یافتن انسان است و مطالبات زن و شوهر از یکدیگر باید منطقی و معقول باشد تا آرامش زندگی را دچار اختلال نکند.

حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: انسان باید همواره در زندگی خود مسائل را درجه‌بندی و اولویت‌بندی کند و توجه داشته باشد که پول و درآمد باید موجب آرامش شود و نباید بخاطر کسب پول آرامش را از زندگی دور کرد.

وی بیان کرد: برای پیشرفت علمی، معنوی، اقتصادی و اجتماعی در جهانی که هزاران سلیقه از کشورهای مختلف به‌عنوان سبک زندگی مطرح می‌شود، باید به سمت سبک زندگی اسلامی بازگشت و به روایات و احادیث نورانی ائمه معصومین(ع) که راهنمای انسان است توجه ویژه‌ای داشت.

امام جمعه قوشچی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد امنیت، بیان کرد: امنیت از اولویت‌های اصلی کشور است که با هیچ بهانه‌ای نمی‌شود آن را نادیده گرفت، اگر امنیت نباشد پیشرفت‌های علمی، معنوی، فرهنگی و اقتصادی حاصل نخواهد شد.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن ایام انتخابات، مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل، اشخاص دلسوز و متعهد را انتخاب کنند و مواظب مسائلی قومی و مذهبی و عوامل تأثیرگذار در امنیت کشور باشند.

این مقام مسئول با اشاره به برداشت نمک از دریاچه ارومیه، گفت: برداشت بی‌رویه نمک از دریاچه ارومیه موجب به وجود آمدن خسارت‌های جبران‌ناپذیری به کشاورزان منطقه می‌شود که از مسئولان مربوطه تقاضا می‌کنیم به‌صورت ویژه و قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha