بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم فرهنگ‌سازی مناسب است
کد خبر: 3846725
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم فرهنگ‌سازی مناسب است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به ریشه آسيب‌هاي اجتماعی گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که نیروی انتظامی درگیر آن است به دلیل این است كه فرهنگ‌سازی مناسب صورت نگرفته است.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان، امروز، 10 مهرماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این استان ضمن تبریك فرا رسیدن هفته ناجا گفت: در نیروی انتظامی چند نکته باید مد نظر باشد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم به اهدافی که برای نیروی انتظامی ترسیم شده برسیم، باید اهداف کلان و اسناد بالادستی نظام را همواره مدنظر قرار دهیم.

آیت‌الله دژكام ادامه داد: کار ما باید هماهنگ با کار دیگر نهادها در کشور پیش برود، ما یک جزیره مستقل از دیگر سازمان‌ها و نهادها نیستیم و همان‌طور که آن‌ها از کار و تلاش و رویکردهای ما تأثیر می‌پذیرند، عملکرد آن‌ها نیز بر کار ما اثر می‌گذارد.

امام جمعه شیراز یادآور شد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تأكید دارند که نهادهای مختلف اجتماعی باید در همکاری با یکدیگر، کار کشور را پیش ببرند و جامعه را سامان دهند.

وی با یادآوری اینكه این جلسه به‌منظور هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر میان نیروی انتظامی و نهاد روحانیت برگزار شده است، گفت: ارتباط ناجا و روحانیت باید صمیمانه و قوی باشد و اگر این اتفاق بیفتد، همه می‌توانیم به وظایفمان به‌درستی عمل کنیم.

آیت‌الله دژكام اظهار كرد: بسیاری از آسیب‌هایی که شما در ناجا درگیر آن هستید، به دلیل این است که فرهنگ‌سازی مناسب صورت نگرفته است. این فرهنگ‌سازی، رسالت و وظیفه دستگاه‌ها و نهادهایی است که باید به‌درستی کار کنند تا کار آن‌ها، بر کار شما نیز اثر مطلوب بگذارد و آمار جرایم اجتماعی کاهش یابد و به این ترتیب از کار صحیح آن سازمان‌ها بازخورد مناسب بگیرید.

نماینده ولی فقیه در فارس توصیه كرد: هم‌افزایی و کار هماهنگ با دیگر سازمان‌ها را بیشتر تمرین کنیم و مد نظر قرار دهیم تا امور اجتماعی ما سامان بهتری پیدا کند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha