دوره فشرده آموزشی مهارت‌های اربعین‌پژوهی برگزار می‌شود
کد خبر: 3846447
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

دوره فشرده آموزشی مهارت‌های اربعین‌پژوهی برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ دوره فشرده آموزشی مهارت‌های اربعین‌پژوهی با محوریت زن و خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به همت مرکز تحقیقات زن و خانواده حوزه علمیه قم، اولین دوره فشرده آموزشی مهارت‌های اربعین پژوهی با محوریت زن و خانواده برگزار می‌شود.

مراحل این دوره شامل برگزاری دوره آموزشی، تولید محتوا توسط پژوهشگران، ارزیابی و سنجش آثار ارائه شده و تقدیر از برگزیدگان و انتشار آثار برگزیده است.

همچنین برنامه‌های این دوره شامل مردم‌نگاری به زبان ساده( با ارائه سعیده سعیدی، عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی)، عکاسی رخداد‌های دینی (با ارائه کمال‌الدین شاهرخ، عضوهیئت مدیره انجمن عکاسان ایران)، پدیدارشناسی مناسک عاشورایی و اربعین(با ارائه مرتضی صفایی، استاد حوزه و دانشگاه)، زن و خانواده شیعه و پرسش‌های امروز(با سخنرانی فریبا علاسوند، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده) و کارگاه تخصصی مصاحبه کیفی(با سخنرانی سهیلا صادقی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) است.

زمان برگزاری دوره ۱۴ تا ۱۶ مهرماه، به مدت سه روز است. همچنین علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا پایان آبان‌ماه سال جاری، فرصت دارند. نتایج بررسی آثار آذرماه خواهد بود و مراسم تقدیر از نفرات برتر، نیمه اول دی‌ماه سال جاری و همزمان با ایام ولادت حضرت زینب(س) در مرکز تحقیقات زن و خانواده، برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام در این دوره تا روز شنبه ۱۳ مهرماه،‌ خواهد بود و امکان اسکان و شرکت به صورت مجازی جهت علاقه‌مندان سایر استان‌ها فراهم است.
انتهای پیام
captcha