احتمال تغییر مدیریت در سازمان دارالقرآن
کد خبر: 3846311
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

احتمال تغییر مدیریت در سازمان دارالقرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی هفته‌های آتی باید منتظر یک مراسم تکریم و معارفه در سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی باشیم.

به گزارش ایکنا؛ سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی قدمتی به اندازه سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی دارد و طی این سال‌ها از یک دفتر در سازمان تبلیغات به سطح سازمان ارتقا پیدا کرده است.

تعدادی از فعالان قرآنی از میان مدرسان و قاریان قرآن از جمله سیدمحسن خدام‌حسینی، علی‌اکبر حنیفی، یوسف افراش و محمد خواجوی در سال‌های مختلف سکان‌دار این سازمان بودند. جمع زیادی از کارشناسان خبره قرآنی نیز در ادوار مختلف در این سازمان فعالیت داشتند.

مدتی است که زمزمه خداحافظی رئیس فعلی این سازمان مهدی قره‌شیخلو به گوش می‌رسد. وی از حدود سال 88 این مسئولیت را پس از محمد خواجوی برعهده داشته است. وی قاری رتبه‌دار در مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی در سال 1371 بود و حال به ماه‌های آخر بازنشستگی خود از سمت‌ دولتی نزدیک می‌شود.

تغییر مدیریت در سازمان دارالقرآن و شنیدن یک نام جدید

شنیده‌ها حاکی از آن است که طی هفته‌های آتی شاهد یک مراسم تکریم و معارفه در این سازمان خواهیم بود و احتمالاً حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سکان این سازمان را به یک روحانی خواهد سپرد و نام حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ شنیده شده است. از فعالیت‌های قرآنی اخوان‌صباغ اطلاعی در دست نیست. البته پنجم اسفند 97 وی حکم مدیرکلی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی را از حجت‌الاسلام قمی دریافت کرد.

البته پیش از این نیز نام‌های دیگری برای مدیریت سازمان دارالقرآن شنیده شده بود، اما هیچ کدام به قطعیت نرسید.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۰
0
1
اصلا ایشان می تونه یه صفحه قرآن بدون غلط اعرابی بخونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۰
0
1
سلام ودرودخدابرایت ا...قمی
captcha