برگزاری اختتامیه کلاس‌های آموزش قرآن در سقز
کد خبر: 3845472
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

برگزاری اختتامیه کلاس‌های آموزش قرآن در سقز

گروه فعالیت‌های قرآنی - اختتامیه کلاس‌های آموزش قرآن با حضور پرشور 500 نفر از قرآن‌آموزان دیروز، ششم مهرماه در سقز برگزار شد.

برگزاری اختتامیه کلاس‌های آموزش قرآن در سقز

به گزارش ایکنا از کردستان، اباذری، مدیر مدرسه علوم دینی امام شافعی سقز دیروز، ششم مهرماه در مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآن در مساجد سطح شهر سقز اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی ابلاغی معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در شش ماهه گذشته برنامه‌های قابل توجهی در سطح این شهرستان برگزار شد که مورد استقبال جامعه هدف قرار گرفته است.
وی افزود: در این راستا با سازماندهی خواهران مبلغه حوزه و اعزام به مساجد سطح شهر و کانون‌های فرهنگی و قرآنی مساجد با تحولی ستودنی نقش مهمی در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان ایفا کرد.
مدیر مدرسه علوم دینی امام شافعی سقز بیان کرد: کلاس‌های قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و تدبر، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم توسط خواهران حوزه برگزار شده است که بسیار مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و بیش از 500 نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.
وی اعلام کرد: مجموعه گسترده‌ای از قرآن‌آموزان در این کلاس‌ها شرکت کردند و فضای مناسبی برای آموزش احکام و ارزش‌های دینی فراهم شد.
اباذری بیان کرد: مرکز بزرگ اسلامی با تلاش فراوان و ایده‌ای نو در به ثمر رساندن کارهای چند ماه گذشته سهم بسزایی در شناساندن این مرکز به مخاطبان داشتند و با برگزاری جشن اختتامیه کانون‌های مساجد که از شور و نشاط بالای برخوردار بود، به شیوه‌ای مناسب و جذاب مرکز را به آنها معرفی کردند.
گفتنی است؛ تجمع 500 نفر از قرآن‌آموزان و مربیان آنها در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی صحنه‌ای پر از شور و شوق را برای نوجوانان علاقه‌مند به یادگیری قرآن و احکام خلق کردند و از حضور در چنین مراسمی اظهار رضایت کردند.
انتهای پیام

captcha