سوگ‌نشینی قرآنی در عزای حسین(ع)
کد خبر: 3845419
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

سوگ‌نشینی قرآنی در عزای حسین(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی- سوگ‌نشینی قاریان قرآن‌کریم و عزاداری سالار شهیدان(ع) با حضور گسترده قرآنیان و تلاوت قاریان و مداحی نوحه‌سرایان در درالقرآن سپاه امام هادی(ع) کرج برگزار شد.

سوگ‌نشینی قرآنی در عزای حسین(ع)

علی گلدوست، مسئول درالقرآن سپاه امام هادی(ع) کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: سوگ‌نشینی قاریان قرآن‌کریم و عزاداری سالار شهیدان(ع) با حضور گسترده قرآنیان و تلاوت قاریان و مداحی نوحه‌سرایان، صبح امروز، شنبه، ششم مهرماه در درالقرآن سپاه امام هادی(ع) مهرشهر کرج برگزار شد.
وی افزود: این سوگ نشینی با حضور قاری بین‌المللی «حمیدرضا احمدی وفا» و قاریان نوجوان «یاسین زاوش» و «علی واحدی» برگزار شد.
این مسئول بیان کرد: همچنین در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) «صادق آقایی» و «محسن نورآذر» در عزای سالار شهیدان مدیحه‌سرایی کردند.
گلدوست در ادامه بر ضرورت ادامه راه سالار شهیدان تاکید کرد و گفت: افتخار ما شیعیان امام حسین(ع) است چراکه شهیدی بود که تمام وجودش را در طبق اخلاص گذاشت و درس‌های زیادی را به انسان‌ها آموخت.
وی افزود: ما به‌عنوان مسلمان بر خود می‌بالیم که همه‌ساله مراسم سوگواری بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) سفینهٔ نجات و چراغ هدایت است ازاین‌رو لازم است تا ما راه این امام بزرگوار را در پیش گیریم.
وی گفت: همواره تلاش جامعه قرآنی البرز این بوده که راه سیدالشهدا(ع) را پیش بگیرند و در راستای هدفی که امام حسین(ع) داشتند گام بردارند.
انتهای پیام

 

captcha