اجتماع عاشوراییان در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3840015
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

اجتماع عاشوراییان در کرج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری تجمع عاشوراییان مصادف با هشتم ماه محرم خبر داد.

اجتماع بزرگ عاشوراییان در کرج برگزار می‌شود

علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان در کرج، بیان کرد: از همه هیئت‌های مذهبی شهر می‌خواهیم در این تجمع بزرگ شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با همکاری هیئت رزمندگان اسلام اقدام به برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان می‌کند، گفت: این مهم یکشنبه، هفدهم شهریورماه مصادف با هشتم ماه محرم ساعت ۱۶ در میدان شهدا برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج در بخش دیگری اضافه کرد: این سازمان مراسم یادواره شهدای مدافع حرم را همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه سوم محرم برگزار می‌کند.

روایت فداکاری رزمندگان در مراسم «شب خاطرات جنگ»

رحیمی با بیان اینکه دبیرخانه یادواره شهدا در سازمان فرهنگی تشکیل می‌شود، گفت: یادواره شهدای مدافع حرم به پاس گرامیداشت ایثار و از خودگذشتگی های جوانان البرزی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد.

از دیگر اقدامات سازمان در ایام محرم برگزاری مراسم «شب خاطرات جنگ» است که معاون فرهنگی شهردار کرج بدان اشاره کرد و گفت: در این مراسم فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گرد هم می‌آیند و فداکاری‌های هم سنگران خود را روایت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha