اعلام فراخوان مسابقه «اذان» در دیواندره
کد خبر: 3832284
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

اعلام فراخوان مسابقه «اذان» در دیواندره

گروه فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره از اعلام فراخوان مسابقه «اذان» به منظور شناخت و معرفی استعدادهای برتر خبر داد.

اعلام فراخوان مسابقه «اذان» در دیواندره

سیدامجد افصحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره با همکاری انجمن قرآن پژوهان این شهرستان مسابقه اذان را به منظور شناخت و معرفی استعدادهای برتر برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه در سه بخش مرکزی، سارال و کرفتو برگزار می‌شود، افزود: تمامی علاقمندان و فعالان قرآنی بانو و آقا می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره بیان کرد: این مسابقه برای گروه سنی ٦ تا ١٠ سال، ١١ تا ١٥ سال، ١٦ تا ٢٥ سال، ٢٦ تا ٤٠ سال و ٤١ تا ٦٠ سال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این مسابقه یکم شهریور ماه سال جاری است، بیان کرد: علاقمندان تا زمان یاد شده می‌توانند به دبیرخانه مسابقه اذان واقع در دیواندره، انتهای فاز دو، شهرک اوباتو، مجتمع فرهنگی هنری دیواندره مراجعه کنند.
افصحی یادآور شد: همچنین علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به بخشداری‌ها نیز مراجعه و در صورت لزوم با شماره ٠٨٧٣٨٧٢٢٦٦٠ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha