برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان
کد خبر: 3831896
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با سبک زندگی قرآنی سطح یک» برای ۳۰ نفر از علاقه‌مندان در استان خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های جدی در جامعه امروز موضوع الگوی سبک زندگی اسلامي ـ قرآنی است، اظهار کرد: متأسفانه با نفوذ برخی از اندیشه‌های باطل تمدن غربی در جامعه، مظاهر این تمدن و سبک زندگی آن در بدنه جامعه رخنه کرده است.

وی افزود: با توجه به رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر ضرورت تبیین و معرفی الگوی سبک زندگی اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی استان تصمیم به برگزاری دوره سبک زندگی قرآنی گرفته است.

علیپور با اشاره به اینکه یکی از قدم‌های اساسی برای فراگیر شدن الگوی سبک زندگی قرآنی در جامعه، برخورداری از اساتید توانمند در اين بخش مهم است، بیان کرد: از آنجایی که معرفی و ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی نیازمند تسلط بر مبانی اندیشه اسلامی است، این دوره برای 30 نفر از معلمان دینی و قرآن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان‌های سنندج، مریوان، و سقز برگزار می‌شود، اعلام کرد: کتاب «سلسله مباحث زندگی قرآنی جلد یک» منبع این دوره سبک آموزشی زندگی قرآنی بوده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان تعداد جلسات این دوره سبک زندگی اسلامی را 16 جلسه عنوان کرد و یادآور شد: این دوره آموزشی در 32 ساعت برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha