گرامیداشت سالروز اولین نمازجمعه بعد از انقلاب در زهک
کد خبر: 3829883
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

گرامیداشت سالروز اولین نمازجمعه بعد از انقلاب در زهک

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه ستاد گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب با حضور اعضای ستاد نمازجمعه زهک و مدیران دستگاه‌های اجرایی، در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

گرامیداشت سالروز اولین نمازجمعه بعد از انقلاب در زهک
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه ستاد گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه با حضور اعضای ستاد نمازجمعه  شهرستان زهک سیستان و بلوچستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، روز گذشته، سوم مرداد در دفتر امام جمعه برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدری ابتدا به اهمیت اقامه نمازجمعه اشاره کرد و گفت: یکی از آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که، فریضه مهم نمازجمعه در دورترین شهرها همچون شهرستان مرزی زهک، همه هفته به طرزی باشکوه و با استقبال خوب عموم مردم مؤمن و انقلابی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برای بزرگداشت هرچه بهتر پنجم مرداد براساس آئین نامه‌ای که از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، ابلاغ شده‌، برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی درنظر گرفته شده است.

امام جمعه زهک در ادامه به فضاسازی محیطی به مناسبت ۵ مرداد با نصب پلاکادر و بنر، اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با عنوان چهلمین سالگرد برپایی نمازجمعه، غبارروبی گلزار شهدا، گزارش مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه، ویزیت رایگان بیماران با استقرار درمانگاه صلواتی، نمایشگاه کتاب و عکس، مسابقه کتابخوانی، تجلیل از خادمین نمازجمعه و امام جمعه اسبق و اعضای ستاد نمازجمعه، تهیه بروشور با موضوعات اهمیت نماز آدینه و… از برنامه‌های فرهنگی مهم برای بزرگداشت پنجم مرداد در شهرستان زهک است.

حسین قدس نیا 

انتهای پیام 

captcha