سایت جدید مرکز تحقیقات حکومت اسلامی رونمایی شد
کد خبر: 3827653
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

سایت جدید مرکز تحقیقات حکومت اسلامی رونمایی شد

گروه اجتماعی ــ قالب جدید سایت مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی امروز، ۲۶ تیرماه با حضور آیت‎الله حسینی‌بوشهری در قم رونمایی شد.

سایت جدید مرکز تحقیقات حکومت اسلامی رونمایی شدبه گزارش ایکنا از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین امین‌رضا عابدی‎نژاد، قائم مقام مرکز تحقیقات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، امروز، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: ترویج و تبیین راهبردی ولایت فقیه در حکومت اسلامی از جمله وظایف مهم مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی است.
وی افزود: هرچه از تاریخ انقلاب گذر می‎کنیم و تجارب انباشته ملت ایران به دست می‎آید به ارزش اندیشه ولایت فقیه و جایگاه راهبردی و نجات‌بخش و گره‎گشای این هدیه الهی بیشتر پی می‎بریم؛ هرجا که مایه عزت ملت ایران در آن جستجو می‎شود، انگشت اشاره احکام نورانی ولایت فقیه وجود دارد و هرجا کاستی‎هایی در مسیر حرکت عمومی ملت ایران توجه می‎کنیم می‎بینیم که ای کاستی به دلیل بی‎توجهی به این امر مهم و گره‎گشا است.
قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی بیان کرد: یکی از مهمترین مسایل مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی، تولید اندیشه‎های مرتبط با ولایت فقیه و موضوعات مرتبط به حکومت اسلامی است و سعی بر آن است که این موضوعات از مسیر فکر و اندیشه جامعه نخبگانی عبور کند.
وی گفت: با ارشادات و راهنمایی‎های آیت‌الله بوشهری به یک سند راهبردی به عنوان سند چشم‌انداز پنج ساله مرکز تحقیقات رسیدیم که یکی از بندهای این سند، به کارگیری فناوری‎های نوین در جهت اندیشه‎های ولایت فقیه و سیاست‎های راهبردی ولایت فقیه است.
وی با اشاره به تفاهم با حوزه‎های علمیه در زمینه توسعه تدریس درس ولایت فقیه، بیان کرد: تا پایان تابستان 27 دوره آموزشی ویژه طلاب با موضوع ولایت فقیه و حکومت اسلامی برگزار می‎شود؛ البته در همین راستا تفاهم‎نامه‎ای نیز با صداوسیما به امضا می‎رسد.
عابدی‌نژاد یادآورشد: امروز در فضای رسانه‎‌ای دنیا، دست برتر با مجموعه‎ای است که از این فضا بهتر استفاده کند که در این راستا در اولین گام سایت اولیه بنا به اقتضائات روز و فعالیت‎ها، نیازمند تحولی در قالب و بعد در محتوا بود.
وی گفت: ارتباط آسانتر برای مخاطب و جلوه‎های جذاب‎تر برای مخاطبان، ارتباطات نخبگانی و... از جمله ویژگی‎های سایت جدید است که امروز با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری رونمایی می‎شود.
انتهای پیام

captcha