برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان در قم
کد خبر: 3823769
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
امیدیان خبر داد:

برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان در قم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان، از برگزاری بیست و یکمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان در تاریخ نوزدهم تیرماه در شهر مقدس قم خبر داد.

برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان در قمحجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری بیست و یکمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان در تاریخ نوزدهم تیرماه در شهر مقدس قم خبر داد.
وی ادامه داد: مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان با حضور نمایندگان مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان و با دستور کار بررسی تراز مالی سال 97 و گزارش بازرسین هیئت مدیره اتحادیه و همچنین تشکیل صندوق قرض‌الحسنه مجموعه تشکل‌های قرآن و عترت استان و شرح عضوگیری و واگذاری سهام این صندوق تشکیل خواهد شد.
امیدیان با اشاره به این‌که این مجمع عمومی دومین مجمع بعد از ادغام اتحادیه‌های تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت و مؤسسات مردمی ـ قرآنی استان است که تشکیل می‌شود، اظهار کرد: این مجمع در مجتمع نور شهر مقدس قم و با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و حضور حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، برگزار می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت استان لرستان، تصریح کرد: 95 مؤسسه قرآنی در استان لرستان فعالیت دارند که از این تعداد 84 مؤسسه به‌صورت رسمی ثبت شده‌اند.

انتهای پیام

captcha