برگزاری نشست «پرسش و پاسخ اعتقادی» در دانشگاه پیام نور همدان
کد خبر: 3809291
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

برگزاری نشست «پرسش و پاسخ اعتقادی» در دانشگاه پیام نور همدان

گروه فرهنگی ــ نشست پرسش و پاسخ اعتقادی از امروز، ۱۶ اردیبشهت ماه به مدت ۱۰ جلسه با حضور حجت‌الاسلام نادم، مدرس حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

برگزاری نشست «پرسش و پاسخ اعتقادی» در دانشگاه پیام نور همدانرقیه نیک‌خصلت، کارشناس فعالیت‌های قرآنی دانشگاه پیام‌نور استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نشست پرسش و پاسخ اعتقادی در دانشگاه پیام نور همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اینکه این نشست با محوریت پاسخ به سوالات و شبهات دینی دانشجویان است، افزود: نشست پرسش و پاسخ اعتقادی از امروز، 16 اردیبشهت ماه به مدت 10 جلسه با حضور حجت‌الاسلام نادم، مدرس حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

ثبت‌نام بیش از هزار و 200 نفر در مسابقات قرآن دانشجویی
کارشناس فعالیت‌های قرآنی دانشگاه پیام نور استان همدان اضافه کرد: محفل انس با قرآن نیز از امروز با قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم پس از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود.
نیک خصلت با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن دانشجویان دانشگا‌ه‌های پیام نور تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است، ابراز کرد: تاکنون بیش از هزار و 200 دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور مراکز شهرستان‌ها در این دور از مسابقات ثبت نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه قرآن و عترت دانشگاه پیام‌‎نور استان همدان در ۳۴ رشته برگزار می‌شود، گفت: بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت در ۶ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha