بهره‌مندی ۷ هزار نفر از فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی در سبزوار
کد خبر: 3806997
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

بهره‌مندی ۷ هزار نفر از فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی در سبزوار

گروه شهرستان‌ها ــ رئیس اداره اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: در سال گذشته ۷ هزار نفر از فعالیت‌های قرآنی این اداره در شهرستان‌های سبزوار، داورزن و خوشاب بهره‌مند شدند.

بهره مندی 7 هزار نفر از فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی در سبزوار

حجت‌الاسلام سیدجواد سجادی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه دوازدهم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز معلم همایش طلایه‌داران هدایت با حضور روحانیان شهرستان‌های داورزن، سبزوار و خوشاب و با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در سال گذشته 7 هزار نفر از فعالیت‌های قرآنی این اداره در شهرستان‌های سبزوار، داورزن و خوشاب بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش تجوید، حفظ کلام‌الله مجید و برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی، افزود: بیشتر کلاس‌ها در مناطق حاشیه‌ای شهر و روستاها نظیر منطقه صالح‌آباد، کلاته سیفر، کهنه آب و قلعه نو روداب سبزوار برگزار شده است.
وی اضافه کرد: از جمله کلاس‌های دیگری که در سال گذشته برگزار شد، جلسات تفسیر قرآن با حضور بیش از 3000 نفر از علاقه‌مندان قرآنی و تفسیر آیات و موضوعات قرآنی توسط ائمه جمعه و مفسران قرآن بود.
سجادی‌ نژاد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه پربرکت الهی برگزاری محفل انس با قرآن، کلاس‌های آموزش قرآنی از پیشنهاداتی است که برای اجرا در سال جاری مطرح و همزمان با دیگر نقاط کشور محافل جزء‌خوانی کلام‌الله مجید در مساجد شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha