فعالیت ۱۹۰۰ کانون مسجد در استان اصفهان
کد خبر: 3796268
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

فعالیت ۱۹۰۰ کانون مسجد در استان اصفهان

گروه فرهنگی ــ دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد استان اصفهان گفت: اکنون حدود ۱۹۰۰ کانون فرهنگی هنری در این استان مشغول به فعالیت است.

فعالیت1900 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا نیستانی عصر روز گذشته، جمعه 17 اسفندماه در همایش بیست و ششمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: جبهه فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، اگر مهم‌تر از جبهه جنگ ظاهری و رودرو نباشد کمتر هم نیست. جنگ نرم از جنگیدن در جبهه ظاهری وکشتن وکشته شدن بالاتر است.
وی افزود: جبهه جنگ نرم، جبهه فرهنگی مقابله با هوای نفس برای تحقق تهذیب، تعلیم و تربیت همه در راستای جنگ نرم است و کسانی که در این راستا تلاش می‌کنند که دین و فرهنگ‌مان حفظ شود، در خط اول این جبهه قرار دارند.
دبیر ستاد کانون های فرهنگی هنری کشور بیان کرد: امسال اساسنامه کانون‌های فرهنگی فرهنگی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و جایگاه حقوقی کانون‌ها شکل گرفت و همچنین ثبت و ساماندهی کانون‌ها در سامانه بچه‎‌های مسجد انجام شد که براساس آن بیش از 330 هزار نفر از اعضای کانوهای فرهنگی در استان اصفهان فعالیت دارند.
نیستانی افزود: استان اصفهان در زمینه اعضای کانون‌های فرهنگی در کشور رتبه نخست را در کشور دارد و اکنون نیز حدود 1900 کانون فرهنگی هنری در این استان به فعالیت مشغول است و در واقع استان اصفهان، یکی از بهترین استان‌ها در زمینه کارهای فرهنگی محسوب می‌شود.
وی گفت: در مجموعه کانون‌های فرهنگی برای لبیک گفتن به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، لینک و امضای مجازی تهیه شد که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
انتهای پیام

 

captcha