۷۷ هزار جهیزیه توسط سپاه در کشور توزیع شد
کد خبر: 3795813
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

۷۷ هزار جهیزیه توسط سپاه در کشور توزیع شد

گروه سیاست و اقتصاد ـ دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توزیع قریب ۷۷ هزار جهیزیه از سوی تمام رده‌های سپاه در کل کشور تا به امروز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 15 اسفندماه در مراسم اهدای یك‌هزار سری جهیزیه و افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در فارس كه در سالن پیامبر اعظم(ص) كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار شده بود، گفت: تا امروز، سپاه انقلاب اسلامی در استان فارس 3 هزار و 781 جهیزیه تهیه و توزیع كرده است.
وی با بیان اینكه توسط تمام سپاه‌‌های استانی اعم از نیروهای دریایی، هوافضا و نیروی زمینی و همه قرارگاه‌های سپاه تا به امروز حدود 53 هزار و 25 جهیزیه تهیه و توزیع شده است، افزود: توسط نیروی زمینی سپاه در یك مرحله 8 هزار جهیزیه تهیه و در استان‌های مأموریتی نیروی زمینی توزیع شد.
حزنی با تصریح اینكه حدود 18 هزار جهیزیه از طریق قرارگاه مركزی محرومیت‌زدایی سپاه تهیه و توزیع شد، گفت: تا امروز حدود 77 هزار جهیزیه توسط همه رده‌های سپاه در كشور تهیه و توزیع شده است.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، میانگین قیمت این مقدار جهیزیه را 385 میلیارد و 125 میلیون تومان اعلام كرد كه در داخل كشور توسط سپاه هزینه شده است.

اجرای 17 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در فارس
وی همچنین به فعالیت‌های عمرانی و غیرعمرانی سپاه در بخش محرومیت‌زدایی اشاره كرد و افزود: تا امروز توسط همه رده‌های سپاه در استان فارس 3 هزار و 397 پروژه عمرانی و 14 هزار و 204 پروژه غیرعمرانی و به طور حدود 17 هزار و 601 پروژه انجام شد.
حزنی هم مبلغ هزینه‌كرد این پروژه ها را 213 میلیارد تومان اعلام كرد و گفت: این پروژه‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و عمرانی، طرح كرامت، بسیج سازندگی و رده‌های مختلف سپاه در فارس انجام شده است.

سپاه برای مردم است
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینكه سپاه متعلق به مردم، با مردم و برای مردم است، گفت: سپاه به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اجازه داده است تا در شعاع 70 كیلومتری مكانی كه فعالیت می‌كنند، به كارهای مردم رسیدگی كنند.
وی گفت: همچنین در برخی از استان‌ها نیز برای مناطق حاشیه‌ای شهرها قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی تشكیل شده است كه قرارگاه شهید اسكندری نیز مخصوص شهر شیراز است و تمام این قرارگاه‌ها برای آن است كه در كنار مردم و با مردم باشیم.
انتهای پیام

captcha