انقلاب اسلامی؛ تنها پرچمدار اسلام مهدوی در عالم بشریت
کد خبر: 3795322
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

انقلاب اسلامی؛ تنها پرچمدار اسلام مهدوی در عالم بشریت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل به تشریح دلیل اصلی تحریم‌های ظالمانۀ غرب علیه نظام اسلامی پرداخت و اظهار کرد: تنها پرچمدار اسلام مهدوی در عالم بشریت، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که استکبار جهانی قصد نابودی آن و مردمانش را دارد.

امام عصر(عجّ)، تنها امید بشریت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام عبداله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، روز گذشته، ۱۳ اسفند ماه، در برنامه پرسش و پاسخ به شبهات مهدوی که به همت کانون مهدویت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در سالن شهید خودسیانی برگزار گردید، با بیان اینکه تنها امید بشریت ظهور امام زمان(عج) است، گفت: طبق آیۀ «لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ»؛ با ظهور حضرت بقیةالله الاعظم(عج) اسلام ناب محمدی(ص) بر همۀ فرق، ادیان و مذاهب غلبه کرده و خیمۀ‌ای نخواهد بود که در آن اسلام نفوذ نکرده باشد.
وی به تشریح دلیل اصلی تحریم‌های ظالمانۀ غرب علیه نظام اسلامی پرداخت و تصریح کرد: تنها پرچمدار اسلام مهدوی در عالم بشریت، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که استکبار جهانی قصد نابودی آن و مردمانش را دارد.
حسنی به خصوصیات سربازان امام زمان(عج) نیز اشاره نمود و گفت: سرباز حضرت ولیعصر(عج) نباید نسبت به رذائل اخلاقی اطراف خود بی‌تفاوت باشد.
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به شبهه افکنی دشمنان اسلام در ذهن جوانان از عصر ظهور، تأکید کرد: در زمان ظهور ارادۀ الهی در دست قدرت امام زمان‌(عج) خواهد بود که دشمن از ترس خود آن دوران را به تمسخر برده و شبهه‌افکنی می‌کند.
یادآور می‌شود، در این مراسم، محسنی، عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و به سؤالات و شبهات دانشجویان در خصوص مهدویت پاسخ ارائه کرد.
پخش کلیپ و اجرای گروه تواشیح فرقان استان اردبیل از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
انتهای پیام

captcha