اجرای ۷۴۴ طرح اشتغال‌زایی بین بانوان مددجوی خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3793864
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

اجرای ۷۴۴ طرح اشتغال‌زایی بین بانوان مددجوی خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۷۴۴ طرح اشتغال‌زایی بین زنان تحت حمایت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان اجرا شده است.

اجرای ۷۴۴ طرح اشتغال‌زایی در بین بانوان مددجوی خراسان‌جنوبیرضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام زن، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۶ هزار و ۶۷۸ خانوار سرپرست زن تحت حمایت این نهاد هستند و به این افراد خدمات حمایتی ارائه می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت و به ویژه زنان سرپرست خانوار ۲۱۴۰ فرصت شغلی با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان در سطح استان اجراشده است که از این تعداد ۷۴۴ طرح اشتغال‌زایی بین زنان تحت حمایت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی مشارکت مددجویان تحت حمایت در فعالیت‌های اقتصادی و اجرای طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی را از اهداف کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد و یادآور شد: کمیته امداد با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی همواره سعی کرده است در این مسیر گام بردارد.
انتهای پیام

captcha