فعالیت ۶۰۵ شورای امر به معروف در کردستان
کد خبر: 3793748
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶

فعالیت ۶۰۵ شورای امر به معروف در کردستان

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به فعالیت ۶۰۵ شورا در ادارات استان و شهرستان‌ها، گفت: ۵۲۳ گروه یاوران‌معروف، ۷۴۰ گروه یادآوران‌معروف در آموزش و پرورش، ۲۳ شورای اداری و ۹۰۲ شورا در سازمان‌های مردم‌نهاد در سطح استان فعال است.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان شامگاه سه‌شنبه، هفتم اسفندماه در مجمع رؤسا، دبیران و اعضای شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادارات کردستان اظهار کرد: یکی از معضلات کنونی جامعه ما این است که تعدادی از مسئولان کم‌بصیرت با آن مواجه هستند که حرف‌های خوبی می‌زنند اما در مرحله عمل هیچگاه درست عمل نمی‌کنند.
وی با اشاره به فعالیت ۶۰۵ شورا در ادارات استان و شهرستان‌ها، افزود: ۵۲۳ گروه یاوران معروف، ۷۴۰ گروه یادآوران معروف در آموزش و پرورش، ۲۳ شورای اداری و 902 شورا در سازمان‌های مردم‌نهاد در سطح استان فعال است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: در حال حاضر ۱۲ گروه عیون اماکن، ۱۳ گروه خودرویی، ۵۲۸ گروه طلایه‌دار که در مجموع شامل ۲۱هزار و937 نفر هستند با ستاد استان همکاری دارند.
وی عنوان کرد:‌ خوشبین کردن مردم به نظام و دولت مهم‌ترین معروف است که اگر در همین یک قلم موفق عمل کنیم خروجی مثبت را خواهیم دید.
الله‌مرادی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از توصیه‌های موکد الهی است در این راستا باید همواره اجرای این فریضتین را در دستور کار قرار دهیم
وی ادامه داد: رویکرد ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج خوبی‌ها و پرهیز ازبدی‌هاست در این راستا اگر کسی خارج از این موازین عمل کند، تذکر می‌دهیم.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد: برگزاری مراسمی که با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه باشد باید دو مبنای رعایت اصول اخلاقی و اصول انقلابی را در دستور کار داشته باشد و باید بر اساس موازین شرعی باشد.
وی با اشاره به هدف از فعال کردن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات عنوان کرد: هدف ما این است که بستر ترویج این فریضتین الهی در بدنه ادارات فراهم شود و لازمه آن پای کار بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امنیت را یکی از مصادیق امر به معروف دانست و یادآور شد: در جایی که احساس کنیم به امنیت، اقتصاد، فرهنگ و آرامش مردم و جامعه خدشه وارد شده وارد عمل شده و با آن برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha